|
Post by petje on Dec 12, 2004 14:22:47 GMT 1
Zou er mij iemand kunnen helpen met de installatiefolder van het circuit snetterton. Ik heb het circuit nog staan maar heb mijn 67season.ini moeten vervangen daar hij corrupt was. Zou ik dat zo kunnen intypen in deze file en zoja wat moet ik erin plaatsen. Ik heb geprobeerd om hem terug te downloaden maar ik geraak niet op de site van racesimcentral.
Dank u bij voorbaat.
Pedro
|
|
|
Post by natas on Dec 12, 2004 14:46:11 GMT 1
name=snett67 shortname=snett67 trackDirectory=snett67 numberOfLaps=80 day=24 month=11 startingGrid=2
alstublieft
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 12, 2004 16:17:20 GMT 1
name=snett67 shortname=snett67 trackDirectory=snett67 numberOfLaps=80 day=24 month=11 startingGrid=2 alstublieft Vergeet natuurlijk ook de hoofding met de juiste nummer niet: [Eventxx], en het veld numEvents met 1 verhogen.
|
|
|
Post by arnold on Dec 12, 2004 16:18:11 GMT 1
Zou er mij iemand kunnen helpen met de installatiefolder van het circuit snetterton. Ik heb het circuit nog staan maar heb mijn 67season.ini moeten vervangen daar hij corrupt was. Zou ik dat zo kunnen intypen in deze file en zoja wat moet ik erin plaatsen. Ik heb geprobeerd om hem terug te downloaden maar ik geraak niet op de site van racesimcentral. Dank u bij voorbaat. Pedro heb je mijn laatste mail niet ontvangen met de link naar mijn webspace om dat circuit te downloaden ? daar zat een zelf installatie bij....
|
|
|
Post by petje on Dec 12, 2004 18:22:57 GMT 1
Ik heb je email gekregen Nolle maar daar stond geen install file bij.
|
|
|
Post by petje on Dec 12, 2004 22:02:41 GMT 1
Ik zal dus ergens aan de fullinstal moeten geraken. Heb net die tekst ingegeven in 67season.ini maar ik krijg het circuit niet in gpl of gem+ te zien.
|
|
|
Post by natas on Dec 12, 2004 22:41:51 GMT 1
Ik zal dus ergens aan de fullinstal moeten geraken. Heb net die tekst ingegeven in 67season.ini maar ik krijg het circuit niet in gpl of gem+ te zien. is je mapnaam hetzelfde als in de ini ?
|
|
|
Post by Cash on Dec 13, 2004 10:10:18 GMT 1
Kan er iemand me een link geven om Snetterton te downloaden? Op de trackdatabase krijg ik een error
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 13, 2004 10:33:30 GMT 1
Alles wat gehost wordt op de RaceSim Central servers is voor onbepaalde tijd DOWN
Nu de replay toch niet op mijn webspace staat ga ik proberen om Snetterton, al dan niet met installer, en de uitleg op mijn site te posten.
Hou deze thread de komende dagen in het oog!
|
|
|
Post by arnold on Dec 13, 2004 10:49:06 GMT 1
Alles wat gehost wordt op de RaceSim Central servers is voor onbepaalde tijd DOWN
Nu de replay toch niet op mijn webspace staat ga ik proberen om Snetterton, al dan niet met installer, en de uitleg op mijn site te posten.
Hou deze thread de komende dagen in het oog! hierbij mijn link : ( wel winrar voor nodig ! gratis op het net te vinden ! ) : users.skynet.be/arnold.cottenier/snett67.rar
|
|
|
Post by m635csi on Dec 13, 2004 11:45:57 GMT 1
NOLLE MERCI MAAR HET WERKT NIET IN DE FOLDER IS ENKEL DE TRA ;Dckinstall.exe en dat is niet voldoende om de trackinstall te laten werken
|
|
|
Post by arnold on Dec 13, 2004 12:02:11 GMT 1
NOLLE MERCI MAAR HET WERKT NIET IN DE FOLDER IS ENKEL DE TRA ;Dckinstall.exe en dat is niet voldoende om de trackinstall te laten werken oeps , ik kijk na.....corrupte file ! haal het eens opnieuw binnen en dan moet je nadat je op install.exe hebt geklikt de map aangeven waar gpl.exe staat én een vinkje zetten bij "add tot gpl.ini" !! bij mij werkt het althans....
|
|
|
Post by m635csi on Dec 13, 2004 13:24:20 GMT 1
;)AHA NU wel .bedankt Nolle bij een research in mijn ouwe doos had ik het ook gevonden en ondertussen al handmatig geinstalleerd .wss heb ik er nog in mijn f2 67 carriere toch gereden. tja die crash vorige keer in het Hondenvlak heeft me blijkbaar geen goed gedaan ;D
|
|
|
Post by petje on Dec 13, 2004 17:13:52 GMT 1
:DDank u wel Nolle alles is terug inorde. En natuurlijk merci aan alle anderen ook. Petje
|
|
|
Post by janson on Dec 13, 2004 20:08:15 GMT 1
Ik had ne miserable start in silverstone door mijn eigen schuld dus op naar snetterton. Ik heb vandaag al wat rondjes gereden met de kyalami setup en kwam rond de 1.38.56 met ne pb van 1.36.16. Was zijn de D2 tijden voor dit circuit ? Als er iemand al getest heeft ?? groetjes, Jan
|
|