|
Post by vinox on Feb 28, 2011 12:01:07 GMT 1
Sjieken bal Bart, echt knap!!
|
|
|
Post by covids on Feb 28, 2011 12:54:58 GMT 1
Heel toffe nieuwe feature!
|
|
|
Post by bazookajoe on Feb 28, 2011 19:06:29 GMT 1
handig!
|
|
|
Post by RedBull74 on Jul 8, 2011 12:45:20 GMT 1
Heel mooi gemaakt! respect voor jullie werk!Keep it up!
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 14, 2011 21:57:37 GMT 1
Er is een nieuw tabblad gekomen op de site: "Video" met VRL video's, of wat had je gedacht.
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 15, 2011 0:45:36 GMT 1
Er is een nieuw tabblad gekomen op de site: "Video" met VRL video's, of wat had je gedacht. I like! (obviously)
|
|
|
Post by oracle on Dec 15, 2011 21:49:05 GMT 1
Echte meerwaarde voor de website Enkel miss wat kleinere thumbs, kunnen er wat meer filmpkes bij en word het overzichtelijker, moet die pagina ook minder lang laden.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 16, 2011 7:31:45 GMT 1
Kleine filmpjes laden even lang als een groot filmpje hoor Guy... Dat blijven allemaal flash objecten die ingeladen moeten worden.
Voor goed te zijn zouden daar png/jpg thumbnails getoond moeten worden die omswitchen naar flash als je ze aanklikt. Maar tumblr biedt dat niet aan. Als dat allemaal YouTube was denk ik wel dat dat zou lukken maar die Vimeo is een dikke pest op het gebied van interactie van buitenaf.
|
|
|
Post by m635csi on Dec 19, 2011 4:10:04 GMT 1
Hmmm... niks van mijn korte Gpl glorie te vinden ...
|
|
|
Post by Webbienl on Dec 19, 2011 12:31:19 GMT 1
of vrltv / elk ander filmpje dat ik gemaakt heb.
Een indeling naar seizoen zou imo meer ruimte bieden.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 19, 2011 13:35:20 GMT 1
Ricardo, link ze eens opnieuw in de filmkes topic, dan kunnen ze erbij!
|
|
|
Post by Mee on Jun 29, 2013 21:06:11 GMT 1
Ter info: er is eindelijk nog eens een update van de pilotenstatistieken gebeurd. Kwalificatiepositie is nu ook bij iedereen ingevuld en de races zijn gesorteerd op datum (dit was al wel een paar maanden).
|
|
|
Post by RedBull74 on Sept 30, 2013 18:14:16 GMT 1
nu zat ik eens voor de gein bij de statistieken te kijken daar zie ik bij mij staan Suzuka Qualy 10 & Brianza Qualy 14 volgens mij klopt daar iets niet
|
|
|
Post by RedBull74 on Dec 9, 2013 17:45:55 GMT 1
Sommige mensen hebben de nieuwe functie misschien al een tijdje geleden ontdekt, maar nu wil ik graag officëel het doek trekken van de "Piloten"-functie op onze homepage. Surf daar naar toe en je krijgt een lange pagina te zien met allerlei verschillende lijstjes: # overwinningen, DNF's, afgelegde km's, gereden ronden en véél meer. Erg leuk als je graag zo'n statistieken bekijkt! Via de dropdown-box bovenaan de pagina kan je ook de individuele statistieken van elke piloot bekijken. Als je nog denkt "dat zou een leuke statistiek zijn!", laat het hier dan maar weten. De kans is echter tamelijk klein dat die er in komt, want veel meer kan ik niet uit de resultfiles trekken. De grote ontbrekenden voor mij zijn het totale aantal punten (zit veel code achter), het aantal botsingen (onbetrouwbaar in resultfile) en het aantal pitstops (ook tamelijk onbetrouwbaar). Het is ook jammer dat er pas is beginnen rekenen vanaf de Summer Trophy 2009, vermits we door servercrashes alles ervoor zijn kwijtgespeeld . Als je nog verbeteringen ziet, laat maar weten! PS: Leuk weetje: sinds de ST 09 zijn we met zijn allen al liefst 3 keer virtueel rond de aarde gereden!
Percentage DNF's per piloot met minstens 3 races wijzigen naar met minstens 10 races (of meer)
Ik zou gerust een 3 uur eenzame race uitrijden om op 0% te blijven bovendien is het 3 races niet op esc drukken niet heel bijzonder moeilijk in mijn ogen
Dit geeft de actieve racers meer kans in deze statistieken opgenomen te worden. I love Statistieken heb ze zoals hier nog nooit ergens anders gezien Super!
|
|