|
Post by Hill2button on Dec 9, 2004 21:16:46 GMT 1
Ik merk zonet dat er 26/12 een puntenrace op het programma staat. Dit is uiteraard 2e kerstdag en ik heb zo een vermoeden dat wel meer piloten, zoals ik, die dag andere verplichtingen zullen hebben.
Lijkt het jullie wat om de kalender aan te passen?
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 9, 2004 21:38:40 GMT 1
---Lijkt het jullie wat om de kalender aan te passen? En een perfect goed excuus laten vallen om op vervelende familiefeesten de plaat te poetsen??? ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 9, 2004 22:26:03 GMT 1
Hm, inderdaad... Misschien lassen we een week pauze in eventueel, en schuift al de rest 1 week op, maar dan schuif je die race naar 1 januari, en dan denk ik ook niet dat er veel (fris) volk zal zijn. 2 weken pauze dan?
|
|
|
Post by arnold on Dec 9, 2004 22:36:37 GMT 1
Hm, inderdaad... Misschien lassen we een week pauze in eventueel, en schuift al de rest 1 week op, maar dan schuif je die race naar 1 januari, en dan denk ik ook niet dat er veel (fris) volk zal zijn. 2 weken pauze dan? voor mij akkoord om 2 weken pauze in te lassen maar dan moet iedereen verwittigd worden en de daaropvolgende datums aangepast op het forum ?
|
|
|
Post by Arpé on Dec 10, 2004 7:05:24 GMT 1
voor mij akkoord om 2 weken pauze in te lassen maar dan moet iedereen verwittigd worden en de daaropvolgende datums aangepast op het forum ? Dit is een uitstekend voorstel!! Kunnen we allemaal eens lekker bekomen van de hevige feestdagen ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 10, 2004 7:15:09 GMT 1
Jullie zijn allemaal mietjes . Mannen als Graham Hill liepen de dag voor/van een race nog leuk te biljarten en te drinken en te roken op ontiechelijk vroege uren.
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 10, 2004 8:23:16 GMT 1
Jullie zijn allemaal mietjes . Mannen als Graham Hill liepen de dag voor/van een race nog leuk te biljarten en te drinken en te roken op ontiechelijk vroege uren. You'da man Mario. Voilà, that's the spirit. Mag ik de heren D2 racers eraan herinneren dat de eerste Grand Prix van 1965 (GP van Zuid Afrika op East London) plaatshad op 1 januari 1965 ! En voor de heren van de D1 : de eerste GP, die van Zuid Afrika 1967 op Kyalami vond plaats op 2 januari. Dus die gasten waren al van eind december aan het qualifyen .... Kunnen we anders niet de testraces houden op bvb een weekdag en de de puntenrace in de plaats van de testrace??
|
|
|
Post by arnold on Dec 10, 2004 10:37:17 GMT 1
tijdens de week kan ik moeilijk gezien mijn ploegensysteem..ik zal me schikken naar de beslissingen die eventuel genomen worden, kan ik niet mee doen : des te jammer dan !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 10, 2004 13:46:15 GMT 1
Nou ja, de 26 zal inderdaad wel lastig worden. Ik houd m'n oren open in ieder geval
|
|
|
Post by petje on Dec 10, 2004 17:18:02 GMT 1
Ik zal er zekers niet bij zijn de 26ste ik ben dan op vakantie met familie.
|
|
|
Post by janson on Dec 10, 2004 18:05:32 GMT 1
Zouden we voor de beschikbare mensen geen testrace kunnen rijden op een verkozen circuit ?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Dec 10, 2004 19:12:14 GMT 1
Persoonlijk begin ik het nieuwe jaar graag met een GPtje op de Nurburgring... Serieus, op tweede kerstdag en 1 januari organiseert naar jaarlijkse gewoonte Eldred Pickett een paar "full lenght" online races. Of daar dit jaar ook GPL bij zal zitten is maar zeer de vraag, maar toch. Ik ben dus ook beide dagen beschikbaar om in de VRL aan te treden. Ten andere, wie op 1 januari, om acht uur s'avonds nog niet onder mensen is, heeft ofwel veel te neig gefuift of een bijzonder zwak gestel. Jan. =---
|
|
|
Post by natas on Dec 10, 2004 21:02:25 GMT 1
zoals het er nu naar uit ziet , zit ik dan in Hong Kong dus count me out
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 11, 2004 10:17:02 GMT 1
Ik ben dus ook beide dagen beschikbaar om in de VRL aan te treden. Ten andere, wie op 1 januari, om acht uur s'avonds nog niet onder mensen is, heeft ofwel veel te neig gefuift of een bijzonder zwak gestel. Jan. =--- Hehe, idd jan, maar wat met tweede kerstdag?
|
|