|
Post by covids on Jan 17, 2011 19:40:21 GMT 1
Ik heb die nog ja, maar dat is 250 MB en dat doet pijn om dat te uploaden. De BES mod was heel goed... tot de Enduracers mod er kwam . I see, dan hou ik me wel bij de enduracers, tnx
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2011 22:19:54 GMT 1
Ik heb die nog ja, maar dat is 250 MB en dat doet pijn om dat te uploaden. De BES mod was heel goed... tot de Enduracers mod er kwam . Er zitten nog steeds wel wat eigenaardigheden in de Enduracers mod, hoewel ik vind dat de laatste service pack wel een verbetering is ten opzichte van het origineel (waar ik helemaal niet tevreden over was). Physics gewijs is de BES mod nog steeds een van de besten wat mij betreft.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 21, 2011 12:18:37 GMT 1
Bleh tlukt nog steeds niet zelfs niet met die BES GTv5 mod om wagens toe tevoegen jouw tip werkt niet frank
|
|
|
Post by Rino on Jan 21, 2011 13:55:16 GMT 1
Als je die Bes es wil testen Dimi, komt maar es af ee. Anders zet alle files wel eens op een stickie
|
|
|
Post by Knarf on Jan 21, 2011 14:14:27 GMT 1
Ik moet zeggen de eerste keer dat ik het heb gedaan was ik er ook wel even mee bezig. Volgende website heb ik toen serieus gebruikt : www.modding.frracers.ultramoron.com/Overview.shtmlIk zou ook zeker niet die Panoz gebruiken als oefenmodelleke. Die heeft redelijk veel eigenaardigheden en zo veel upgrades dat die echt wel moeilijker is dan bijvoorbeeld de McLaren F1 of de Zonda...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 21, 2011 21:55:07 GMT 1
Was deze keer met de ford GT van de fia GT 2009 xD
|
|