|
Post by veronique on Jan 14, 2011 23:47:59 GMT 1
Dag alle VRL leden, Ik moet iets bekennen ik heb mij de laatste tijd rot gedragen op dit forum... Ik moet eerlijk zijn had dit niet mogen doen... Het is niet de bedoeling dat ik dit forum misbruik... Ik wil hier dan ook mijn excuses aanbieden... Hopelijk kunnen jullie mij nog een kans geven...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 15, 2011 0:27:07 GMT 1
The story continues... Ze zijn wel creatief in nicknames moet ik zeggen. ;D
|
|
|
Post by rikodc on Jan 15, 2011 1:50:38 GMT 1
Beste Philippe,
Mocht ik bezwijken aan een hartaanval van het lachen, dan hou ik je verantwoordelijk.
Lieve groetjes,
Rik
|
|
|
Post by pe on Jan 15, 2011 10:30:58 GMT 1
Dag alle VRL leden, Ik moet iets bekennen ik heb mij de laatste tijd rot gedragen op dit forum... Ik moet eerlijk zijn had dit niet mogen doen... Het is niet de bedoeling dat ik dit forum misbruik... Ik wil hier dan ook mijn excuses aanbieden... Hopelijk kunnen jullie mij nog een kans geven... joengen, joengen toch. zat gisteren avond met guy en reyn op de server te rijdenen wie verschijnd daar . philippe. wat gaat hij doen rijden denk ik want hij heeft toch een topic gestart philippe leert simracen. maar nee . komt zijn beklag doen dat hij van forum verbannen is. ik geef hem de raad om hier te rijden en te rijden en te rijden maar krijg dan als antwoord . het heeft geen nut want ik mag toch niet mee doen. rara hoe zal dat komen jongen. iedereen heeft recht op meer dan1 kans. maar als ge nu op de server komt ga dan eens rondjes rijden. en gaaaaaaaaaade daar alleen maar op om te zeveren mogen ze van mij u daar ook op verbannen gast. laat u daar nu zien als piloot en leer bij. zoals ik ook nog zeer veel moet bij leren. hoeveel nick namen gaat genog gebruiken ;D ;D[glow=red,2,300]let's race en have fun[/glow]
|
|
|
Post by k3vin on Jan 15, 2011 12:09:47 GMT 1
Dag alle VRL leden, Ik moet iets bekennen ik heb mij de laatste tijd rot gedragen op dit forum... Ik moet eerlijk zijn had dit niet mogen doen... Het is niet de bedoeling dat ik dit forum misbruik... Ik wil hier dan ook mijn excuses aanbieden... Hopelijk kunnen jullie mij nog een kans geven... Das uw zuster dan die dit heeft gepost? Denkt gij eerst wel na voor ge iets post? En als ik dan lees da ge op de server komt om uw beklag te doen vind ik da wel triestig zenne! Mijn mening is, wie zen gat verbrand moet op de blaren zitten! Er zijn er hier denk nog nooit gebanned, correct me if i'm wrong e , maar op de één of andere manier hebt ge het wel zelf verprutst he! mvg
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 15, 2011 12:55:03 GMT 1
Hellemaal goed gezegd kevin
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 15, 2011 14:02:37 GMT 1
Weetj wat ik wel nie zo snap philip speelde met zijn toetsenbord omdat ie niet met zijn stuur durfde spelen maar die was toch aanwezig op de lan ? en daar speelde die met zijn stuur ? of is da een andere persoon ?
|
|
|
Post by nicoroman on Jan 15, 2011 15:34:55 GMT 1
kzou tnie weten dimitri, heb zijn nickname nie gevraagd mss moet deze topic gesloten worden
|
|
|
Post by Rino on Jan 15, 2011 15:39:15 GMT 1
Da's nog eens een gedacht zie...
|
|