Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2011 0:16:01 GMT 1
Allereerst zou ik graag een limiet zetten op het aantal posts dat iemand per maand kan doen. Verder, als jullie ruzie willen maken met elkaar, zoek daar dan een andere site voor uit of bel elkaar gewoon even op. Dan hebben wij er geen last van.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig dat er nieuwe mensen bijkomen hier die enthousiast zijn over simracen, maar zorg dan ook dat je je bekwaamt in die sport en niet alleen maar er over wauwelt.
...ik zie nu net pas Tim's post, dus dit is mosterd na de maaltijd.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 10, 2011 0:27:06 GMT 1
Hm, m'n post is dan toch doorgekomen? Ik heb hem terug gewist. Dit forum is soms zo traag hé... Ik kreeg een timeout bij het posten, en heb dan maar beslist het persoonlijk te regelen...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2011 0:32:11 GMT 1
Ja, hij stond er nadat ik die van mij gepost had. De tijd van je post deed vermoeden dat je hem al veel eerder geschreven had, maar ik had de indruk dat de posts elkaar kruisten. In ieder geval, ik geloof dat we het eens zijn dat bovenstaande discussies niet thuishoren op het VRL forum.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 10, 2011 7:12:06 GMT 1
Allereerst zou ik graag een limiet zetten op het aantal posts dat iemand per maand kan doen. [/i][/quote] Dat is misschien geen slecht idee... Philippe: Ik krijg soms de indruk dat je denkt dat je hier veel moet zeveren om er bij te horen ? Dat is absoluut niet het geval. Er lopen hier mensen met de naam 'Zwijger' rond die enkel iets zeggen indien nodig die het hebben geschopt tot administrator. Ga gewoon op de server wat oefenen. En hou persoonlijke ruzies zeker weg van een open forum zoals Marcel zegt.
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 10, 2011 18:32:01 GMT 1
Ik wil mij verontschuldigen maar kijk eens naar de mail die heb gestuurd naar jullie omtrent deze situatie waar ik grotendeels niet aan kan doen... Het gaat omtrent de oneerlijke praktijken van mijn broer op dit forum... die dat doet in mijn naam waar ik totaal niet kan met leven... email-adres waar ik de mail heb naar gestuurd is vrladmins@gmail.com Alstublieft check deze mail...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jan 10, 2011 21:38:52 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D, blijkbaar geen goede relatie met je broer
|
|
|
Post by Webbienl on Jan 10, 2011 22:28:49 GMT 1
Philippe, jij bent verantwoordelijk voor wat jij zegt. Dr zit toch een wachtwoord op je account ? Als je weet, of zelfs maar het kleinste vermoeden hebt dat je broer je account zou gebruiken zou ik ervoor zorgen dat ik A zou uitloggen na elk bezoek en B een ander wachtwoord zou nemen.
Ik vind het nogal een rare smoes iig, maar al zou het waar zijn dan ben jij, en alleen jij nog steeds verantwoordelijk voor wat er gepost wordt onder jouw naam.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 10, 2011 22:40:16 GMT 1
En daarbij verzoek ik je vriendelijk om de op niet eerlijke wijze verkregen skins z.s.m. te verwijderen.
|
|
jeffrey
Newbie
Jeffrey Ruskus
|
Post by jeffrey on Jan 10, 2011 22:44:03 GMT 1
Schoolvoorbeeldje schizofrenie
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 10, 2011 23:06:19 GMT 1
U bent gebanned. Gelieve u broer hiervan te informeren.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 10, 2011 23:08:18 GMT 1
U bent gebanned. Gelieve u broer hiervan te informeren. Dat weet Philippe's broer al, die wist immers ook al dat Cedric zijn klasgenoot was, praatte in Philippe's naam en probeert vervolgens ook nog voor hem wat mods en skins te joepen
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 10, 2011 23:40:17 GMT 1
Rik, dat is me ook heel duidelijk ja. Ik vond het niet nodig om daar nog een smiley bij te zetten.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 11, 2011 13:47:14 GMT 1
Eindelijk terug wat rust op het forum
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 11, 2011 15:30:52 GMT 1
Er was wel leven in de brouwerij anders... spijtig...
|
|
|
Post by nicoroman on Jan 13, 2011 13:44:33 GMT 1
paar dagen nie op forum geweest. was da hier allemaal
|
|