Matthijs
Newbie
Matthijs Ottenhoff
|
Post by Matthijs on Dec 25, 2010 16:05:00 GMT 1
Zoals elk jaar organiseert Simracing.NL weer de eindejaarsraces, de End of Days. Voor rFactor rijden we op donderdag 30 december met de Enduracers mod (hier uiteraard ook bekend, we rijden er nu mee in de VRLWT) op Zandvoort. De versie van Zandvoort is echter een erg bijzondere. Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, is Riches erg lang bezig geweest met een geweldige versie van de baan. Wij hebben als Simracing.NL de primeur om voor het eerst een race op de baan te mogen organiseren! We wilden dit jullie uiteraard niet onthouden, dus als je zin hebt: Schrijf je in! Voor meer info, zie: www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=43432
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 26, 2010 13:39:59 GMT 1
Wanneer wordt die track gereleased?
|
|
|
Post by oracle on Dec 26, 2010 14:32:44 GMT 1
De Enduracers begin ik te begrijpen, dus laat die track maar snel komen. Wel een vraagje, moet ik mij enkel in het forum registreren Deze pik ik misschien wel mee.
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 27, 2010 18:48:35 GMT 1
Ik weet enkel dat je je moet registreren op hun website racing for holland en dat je een mailtje moet sturen naar riches voor de track... Want de track heeft Riches verkocht aan een Japans bedrijf en wil enkel voor RFH een uitzondering maken... Dus wees er snel bij... De Enduracers begin ik te begrijpen, dus laat die track maar snel komen. Wel een vraagje, moet ik mij enkel in het forum registreren Deze pik ik misschien wel mee.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 27, 2010 19:22:54 GMT 1
Gewoon registreren op simracing.nl
Daarnaast lijkt het me we wel zeer onverstandig van Richard om deze track door S.NL te laten gebruiken. Al die films en games met watermerk erin lekken ook gewoon op het internet.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 27, 2010 20:54:07 GMT 1
Ik denk niet dat het veel zal uitmaken. Volgens mij houden ze deze race als primeur: Groot Zandvoort openingsfeest, en daarna volgt waarschijnlijk gewoon de public release. Goed mogelijk dat het eerder lekt, maar ik weet niet of Riches daar erg wakker van gaat liggen. T'is nog 3 dagen tot die race... Ik reken er in elk geval op voor de planning voor ons volgend seizoen.
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 28, 2010 0:54:29 GMT 1
Ik heb de track gedownload en het is echt wel de moeite. Dit is zeker een aanrader voor volgend jaar. Als die word gereleased. Want er is wel degelijk een Japans bedrijf die hem dat gevraagd heeft. Ik heb een contract moeten handtekenen dat ik zeker het document niet zal lekken op het internet...
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 28, 2010 8:59:35 GMT 1
Het zit wat ingewikkelder dan ik dacht. Een Japans bedrijf wil de licentie op het track, en moeten daarom wat dingetjes aangepast worden. Erg leuk om horen voor Riches. Alleen hoop ik dat we enkel wat hoeven te wachten op een public release. Misschien word hij nooit publiek gereleased nu een bedrijf er licentie op heeft. Hoe gaat dat met zo'n dingen... Ik ben in elk geval erg benieuwd. Hopelijk raken alle details op tijd afgehandeld zodat we de aangepaste versie hier toch kunnen hosten volgend seizoen.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 28, 2010 12:56:37 GMT 1
Ik reken er in elk geval op voor de planning voor ons volgend seizoen. Aangezien er per gebruiker een uniek watermerk inzit ligt hij er zeker wel wakker van.
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 28, 2010 15:16:51 GMT 1
Als we nu ons eens allemaal inschrijven dan hebben we de track en kunnen we de track gebruiken voor volgend seizoen... Dan hoefen we zelfs niet te wachten op de release... Want we gebruiken het enkel voor persoonlijk gebruik... Het zit wat ingewikkelder dan ik dacht. Een Japans bedrijf wil de licentie op het track, en moeten daarom wat dingetjes aangepast worden. Erg leuk om horen voor Riches. Alleen hoop ik dat we enkel wat hoeven te wachten op een public release. Misschien word hij nooit publiek gereleased nu een bedrijf er licentie op heeft. Hoe gaat dat met zo'n dingen... Ik ben in elk geval erg benieuwd. Hopelijk raken alle details op tijd afgehandeld zodat we de aangepaste versie hier toch kunnen hosten volgend seizoen.
|
|