|
Post by Timpreza on Nov 18, 2002 13:52:30 GMT 1
|
|
|
Post by Moerie on Nov 18, 2002 18:18:45 GMT 1
Da ziet er zalig uit Da moe ook sjiek zijn voor gpl wi ;D Btw welk stuurke was da? Zelf gemaakt of zo, en die shifter pook gezien? Da zag er deftig uit é, ge mag al ns frustreert zijn
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 19, 2002 9:53:30 GMT 1
k'peis dat er daar een deftig computerke voor nodig is . twee schermen ok; maar drie!!! of is daar geen zwaar computer voor nodig. die lenzen zijn warschijlijk weer gemaakt van overhead projectors. da geeft meer diepte zicht . t'ziet der alleszins geestig uit . ;-)
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 19, 2002 14:38:44 GMT 1
Daar is die matrox Parphelia videokaart voor é Tom Die kan da aan. kweet nie wa die kost, maar zal geen van de goedkoopste zijn peis ik... Jaja, da is tzelfde van zo ne projector, maar die die ge ziet zijn van Frex. Da's een firma die stuurkes van vré goede kwaliteit maakt en dergelijke, dus die zijn speciaal voor schermen gemaakt, maar die zullen dus ook nog wa duurder zijn dan een gewone fresnel lens peis ik....
|
|
|
Post by FleaBite on Nov 19, 2002 19:26:25 GMT 1
cool, quasi naadloos. Da's nu es een vreed goed idee, en ik denk niet dat Frex de enigen zullen zijn die dit op de markt brengen. Binnen de kortste keren zullen er wel andere fabricanten op de wagen springen, en misschien zelfs tegen een voordeliger prijs. En dan nog die Parhelia
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 19, 2002 20:03:44 GMT 1
Kheb efkes rap gezocht en de Parphelia draait rond de 20.000 belgische...
|
|