|
Post by Hill2button on Jan 1, 2011 11:38:56 GMT 1
momo tim gedoet hij da olsan goed dus go for it !! als ferrari nie lukt kunde onze porsche doen Nederlands plz
|
|
|
Post by rikodc on Jan 1, 2011 13:08:28 GMT 1
Ik ken daar niks van ee, maar als je 1 ontwerp hebt , kan je die dan makkelijk op 3 wagens importeren? Ik zie daar geen erg in om de 3 VRL teams met dezelfde liverys te laten rijden. Maar da's een beslissing voor onzen teambaas Importeren is simpel gezegd, maar het is mogelijk om het -redelijk- over te zetten, elk auto heeft natuurlijk andere lijnen waar je naar moet kijken. Ik ben trouwens eerst bezig met de 996, die template lag al klaar.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 1, 2011 15:27:56 GMT 1
tzou inderdaad wel handig zijn moest ge da kunnen importeren naar die andere wagens kzou der ook geen problemen mee hebben zolang dat reclame is voor de league
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 1, 2011 15:29:47 GMT 1
momo tim gedoet hij da olsan goed dus go for it !! als ferrari nie lukt kunde onze porsche doen Nederlands plz en da was bedoelt: Maar Maar tim hij doet dat altijd goed (die skins) ga ervoor !!! als de ferrari niet lukt kan je onze porshe proberen te doen xD mijn excuses werner
|
|
|
Post by rikodc on Jan 1, 2011 20:03:42 GMT 1
't is een enorme klus nu al. Het lijkt me handig als je toch voor wat backup skins zorgt, ik zit ook in mijn tentamenperiodes. Ik probeer trouwens vast wat vroege screenshots te maken voor een kleine indruk maar de printscreen blijft zwart.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 1, 2011 21:01:41 GMT 1
|
|
|
Post by rikodc on Jan 1, 2011 23:04:52 GMT 1
|
|
|
Post by rikodc on Jan 1, 2011 23:09:36 GMT 1
Tevens zijn de achterlichten in 997-look door een rood randje en wat opvulling. Achteruitrijlicht opvullen gaat wat ver denk ik.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 1, 2011 23:20:36 GMT 1
Unpolished, maar oogt al heel mooi. Die terugkerende lijn achteraan rond het achterruitje klopt niet vind ik. Dat breekt de flow in het lijnenspel. misschien moet me die daklijn en flanklijn strak maar achter doortrekken ipv terug te keren. Dat wit op de motorkap mag mss iets verder naar voor komen, ja. maar dan moet je zien dat het wit niet te prominent word. nu is het geel al maar een accent op een witte basis. Mooi begin...
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 1, 2011 23:27:08 GMT 1
Hoewel... met die sponsoring klopt het wel, cancel mn opmerking. mooi. Misschien enkel nog de .be achter vrl-simracing zetten en misschien op de flanken Vlaamse Racing League. Het font is arial. knap werk.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 1, 2011 23:28:03 GMT 1
Ik ga het zo doen: de grijze lijn gaat denk ik naar de avhterruit, het achterste stuk van het dak wordt geel en het geel op de achterkant komt omhoog. Zo krijg je een soort draaisymmetrie in de zijkant.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 2, 2011 18:35:12 GMT 1
Ik zie nu dat er 3 templates zijn voor de ferrari: 2006, 2007 en 2008. Ook hebben ze alle 3 rare strepen erover, welke auto wordt het?
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 2, 2011 18:53:39 GMT 1
Wanneer komt dat skinnpakket uit? Ik ben benieuwd en kan niet meer wachten...
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 2, 2011 19:12:55 GMT 1
2008 veronderstel ik, geen risico nemen met oud materiaal. Niet dat het uitmaakt.
|
|
|
Post by rikodc on Jan 2, 2011 21:11:48 GMT 1
2008 veronderstel ik, geen risico nemen met oud materiaal. Niet dat het uitmaakt. Het gaat denk ik om de auto's uit die bouwjaren Maar ik zie nu dat de templates al beschikbaar zijn, ondanks dat er staat dat dat pas vanaf 3 januari is. Hier nog wat: Website op de nummerplaat kan nog wat lager en de rijdersnamen en vlaggen komen boven op de deur.
|
|