|
Post by Buchinski on Dec 3, 2004 18:27:46 GMT 1
Dit is een oproep aan de gebruikers van Hotmail e-mail accounts
Kunnen de mensen die Hotmail gebruiken er a.u.b. op toezien dat hun mailaccount toegankelijk is? [/u]
Bijna bij elke race-mail zijn er berichten die "undeliverable" terugkomen en waarbij ik een aantal uren, een dag ... later (?) het bericht nogmaals selectief dien te versturen. Soms zijn er wel 3 pogingen nodig om uiteindelijk iemand te bereiken. Hotmail is nu eenmaal niet 1 van de meest efficiente webbased clients die je kan gebruiken, de capaciteit is zeer beperkt.
Om dit probleem te verhelpen zie ik enkele mogelijkheden : 1-Ofwel kunnen de mensen die Hotmail gebruiken maar geplaagd zitten met de beperkte capaciteit misschien nog een andere free account nemen (check op het Net, de mogelijkheden zijn eindeloos) 2-Ofwel worden de racemails verstuurd op een bepaalde dag, en enkel op die bepaalde dag! Zo moeten jullie dan maar 1x per week even zorgen dat er in je mailbox wat plaats is. 3-we blijven bij de oude werkwijze met de kans dat er uitnodigingen en racemails uiteindelijk verloren gaan ...
Met dank voor uw aandacht Mail mij met jullie favoriete oplossing !
|
|