Kijk dit bedoel ik nu met zo'n reactie.
Verwijder het bericht maar.
Wij hebben ons van de goede kant laten zien.
Succes.
Franklin, ik spreek niet namens de admins maar wil toch ff mn zegje zeggen.
Het lijkt me logisch dat je een post als deze eerst met de admins bespreekt via email of iets anders. Wij als leden hebben hier niets over te zeggen. Ik snap dus niet waarom je het op het forum zet, maar dat terzijde.
Je hebt het over leagues die elkaar het licht in de ogen moeten gunnen. Zoals je weet heb je zelf eens meegedaan met de BES race op spa in een ver verleden. Een race georganiseerd door Simracing.NL en de VRL waar veel rijders uit alle leagues in de benelux op afkwamen.
Ik snap dus niet waar je het verhaal vandaan haalt dat bepaalde league's elkaars licht niet in de ogen gunnen. Kan je dan specifieker zijn met welke leagues je bedoelt ? Iedereen is welkom bij de VRL, al kom je bij de league met de meest slechte naam vandaan ( bij wijze van spreken ). Zodra je door de testrace komt ben je lid.
Conclusie, ja we kunnen samen rijden.
Het idee is leuk Franklin, maar nagenoeg onuitvoerbaar. De kalender van de VRL is zeer rijkelijk gevuld. Een beter idee zou zijn om a le BES een grote race in het jaar te houden waar elke league voor is uitgenodigt.
Er zitten ook wat haken en ogen aan je idee. Wij bij de VRL rijden zonder hulpmiddelen, ik heb via fora vernomen dat bij BSR hulpmiddelen aanstaan. Het meerendeel van de vrl rijders gruwelt hiervan en ik neem aan dat een deel van de BSR rijders niet zonder wilt rijden.
Tevens hebben wij hier bij de VRL een testrace waar rijders worden beoordeeld op hun rijderskwaliteiten, met name de sportiviteit daarvan. Hoe zit het daarmee bij de BSR ? Kan ik een eerlijk gevecht aangaan of wordt ik achterstevoren getikt als ik een probeer te lappen. ( Trust me, it happened in iRacing ).
De mod keuze is dan ook een heikelpunt. De VRL is nagenoeg verslaafd geraakt aan de endurance series mod , en dan voornamelijk de GT2's, welke mod had je voor ogen ?
De toegang tot je site is inderdaad een struikelblok. Wat de boer niet kent dat bestuurt hij niet en voordat je iets kan toezeggen wil je natuurlijk wel even een kijkje nemen bij de anderen.
Conclusie 2: Ja we kunnen samen rijden, maar het gaat lastig worden.
On a sidenode. Tim schrijft een bericht met kritiek en meteen gooi je de deur dicht in principe. Er word je niks verweten, behalve dat je iets te verbergen zou kunnen hebben...Maar als je niets laat zien aan de buitenwereld dan is dit toch niet zo vreemd ?
Dat is geen verwijt, dat is een logische beredenatie van een mogelijk probleem dat zich kan voordoen in de toekomst. Als jij kan ( en wil ) aantonen dat alles koek en ei is dan is er niks aan het handje.
Het is te vroeg om hier een mening over te vormen vind ik, ga in prive met de admins in gesprek, dus niet publiekelijk hier op het forum. Kom samen met een concreet en helder plan naar buiten waar leden van beide leagues nog over mogen spreken en dan hoor je mijn mening.