spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Oct 3, 2010 21:20:37 GMT 1
Tis ni makkelijk om terug te beginnen kben moeten stoppen door dus in een klein appartement te zitten waar ik de plaats niet had voor alle gear ... heb nu al 2j een huis en tis redelijk af en woonbaar en heb wat meer tijd nu dus terug een g25 gekocht grotendeels voor binnekort GT5 op de PS3 maar kon rfactor niet laten liggen kga wss indien mogelijk meedoen aan een cup maar niet de winter want ik suck nog te hard atm en ben aant zoeken naar de beste instellingen voor het stuur ( zowel windows instelling als rfactor instelling ) indien suggesties shoot kkom wel eens op de server piepen af en toe en wa meeracen met jullie om te zien hoever ik terugraak anyway , enige mods aangeraden om er wat terug in te komen ?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 3, 2010 21:35:24 GMT 1
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Oct 4, 2010 18:39:43 GMT 1
Ah den Hans se! Aangename kennismaking. ;D Ik heb die instellingen van Tim op men G25 en voor mij werkt dat goed! Veel succes met je comeback. Mij zal je nog niet direct tegen komen op de server, maar eens ik terug ben...
|
|
|
Post by nicoroman on Oct 4, 2010 19:22:12 GMT 1
welkom hans,
laat u zeker keer zien op de server, is ideaal om wa rondjes te trekken samen met anderen.
setups worden makkelijk uitgewisseld dus kan zijn dat ge sneller zijt dan ge denkt.
see you on track
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Oct 4, 2010 20:51:23 GMT 1
mja true maar kweet niet of'k terug in VRL kom ... kans is er wel maar ik vind het leuker op 1 seizoen dezelfde mod te spelen ipv verschillende
|
|