|
Post by Mee on Aug 18, 2010 12:32:53 GMT 1
Is er trouwens een manier om ip te posten zonder dat ge die kunt zien ? Je kan een gratis account maken op DynDNS. Dan kan je via een programma op de pc of via je router zelf (sommige routers hebben die functie) een bepaalde adres-naam koppelen aan een bepaald IP-adres. Ik gebruik bv de naam vrl.homedns.org als ik een rFactor server zou hosten. Die DNS-naam wordt dan automatisch vertaald naar mijn IP-adres. Dan hoef je alleen maar vrl.homedns.org in te tikken in rFactor, en hij vindt de server (als alles goed zit ). Nu, als het is om uw IP-adres te "beschermen" is dat redelijk nutteloos, vermits het eerste wat uw router doet het vertalen van die naam is. Als je dan in cmd gewoon "ping vrl.homedns.org" intikt krijg je meteen het IP-adres terug.
|
|
|
Post by oracle on Aug 18, 2010 12:48:08 GMT 1
Waarom dan DynDNS gebruiken? Dan is het maar zo, is maar tot maandag ook he.
|
|
|
Post by Mee on Aug 18, 2010 12:52:32 GMT 1
Waarom dan DynDNS gebruiken? Omdat als je hier in België ADSL hebt je connectie meestal om de 24 of 36 uur wordt verbroken en je dan een nieuw ip-adres krijgt. Je oude ip-adres werkt dan niet meer, maar als je die dns-naam update met het nieuwe ip-adres (automatisch op sommige routers), dan blijft die dns-naam werken .
|
|
|
Post by oracle on Aug 18, 2010 13:04:24 GMT 1
Das indd wel handig, och edit mijn post wel, want die dedicated server in orde krijgen zorgde ervoor dat ik niet meer op b-box geraak. B-box eens resetten de maandag ''Never change a winning team''
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 18, 2010 20:03:57 GMT 1
Thnx Guy, kheb me heel den avond geamuseerd op uwe server met Kevin! Top!
|
|
|
Post by oracle on Aug 18, 2010 21:36:36 GMT 1
Das leuk om horen. Morgen wel in het oog houden. Ververs dan ip-adres, edit op pagina 1
Nippon vind ik moeilijk, iemand al een stabiele setup ? Zou zeggen zet hem op vrl setupfield zou zeker door meerderen geapprecieerd worden.
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 19, 2010 14:49:47 GMT 1
Nippon vind ik moeilijk, iemand al een stabiele setup ? Zou zeggen zet hem op vrl setupfield zou zeker door meerderen geapprecieerd worden. Die ge van mij hebt is behoorlijk stabiel, niet? Edit: Heb hem op Hockenheim getest ook en mits wat vleugelaanpassingen was hij ook best ok.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 19, 2010 16:24:11 GMT 1
Das leuk om horen. Morgen wel in het oog houden. Ververs dan ip-adres, edit op pagina 1 Nippon vind ik moeilijk, iemand al een stabiele setup ? Zou zeggen zet hem op vrl setupfield zou zeker door meerderen geapprecieerd worden. En je kan ook gewoon je setup hier in een attachment in een postje bijvoegen...
|
|
|
Post by oracle on Aug 19, 2010 22:43:19 GMT 1
@kenneth: Blijf last hebben bij het uitkomen van een bocht ,slip dikwijls rond. Ligt gewoon aan chauffeur, geluid is wat harder zetten Force feedback staat op + zal eens op- zetten voelde nogal los in het midden.
|
|
|
Post by Mee on Aug 19, 2010 23:06:42 GMT 1
Of je FFB juist staat merk je al heel gemakkelijk in de pits: rij een beetje schuin, laat uw stuur los, als het automatisch naar het midden trekt staat het goed .
|
|
|
Post by oracle on Aug 20, 2010 16:11:16 GMT 1
FFB stond wel juist maar niet hard genoeg, nu op 90%gezet. Steering lock naar 12 graden en het gaat al wat beter, ge hebt het nog gezegd he Kenneth 1.38.296 PB op Turkije
|
|