|
Post by pietjeekes on Jul 28, 2010 18:13:58 GMT 1
hallo,
ik heb een probleem met suzuka. Deze geeft een GMT foutmelding namelijk: - error loading globalmaterial teisiwan02 of daar lijkt het toch op.
nu kan ik dus niet op jullie server spelen en oefenen (heb namelijk nog veel te oefenen)
hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 28, 2010 20:07:43 GMT 1
hallo, ik heb een probleem met suzuka. Deze geeft een GMT foutmelding namelijk: - error loading globalmaterial teisiwan02 of daar lijkt het toch op. nu kan ik dus niet op jullie server spelen en oefenen (heb namelijk nog veel te oefenen) hoe kan ik dit oplossen? Hoogst waarschijnlijk staat het circuit niet in de juiste map. De fout gebeurt meestal bij het unzippen/unrarren naar de gamedata\locations folder. Bekijk die folder eens. Waarschijnlijk ga je iets vinden dat lijkt op gamedata\locations\locations\suzuka ipv gamedata\locations\suzuka.
|
|
|
Post by pietjeekes on Jul 28, 2010 20:53:19 GMT 1
hallo, ik heb een probleem met suzuka. Deze geeft een GMT foutmelding namelijk: - error loading globalmaterial teisiwan02 of daar lijkt het toch op. nu kan ik dus niet op jullie server spelen en oefenen (heb namelijk nog veel te oefenen) hoe kan ik dit oplossen? Hoogst waarschijnlijk staat het circuit niet in de juiste map. De fout gebeurt meestal bij het unzippen/unrarren naar de gamedata\locations folder. Bekijk die folder eens. Waarschijnlijk ga je iets vinden dat lijkt op gamedata\locations\locations\suzuka ipv gamedata\locations\suzuka. De track staat in de juiste folder want eerst had ik een .mas probleem maar nu niet meer de folders kloppen dus wel De turkish gp werkt wel. Deze heb ik op de zelfde manier als suzuka in de folder geplaatst
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 29, 2010 16:11:41 GMT 1
Is het opgelost? Je bent niet de enige met dit probleem zo te horen, dus als je iets vind horen we het graag. Bizar dat sommigen het probleem wel hebben en anderen niet.
|
|
|
Post by pietjeekes on Jul 29, 2010 16:12:19 GMT 1
het probleem is nog niet opgelost
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 29, 2010 16:52:11 GMT 1
Kan iemand waarbij het wel werkt mss een screenshot posten van zijn mapstructuur?
Er zijn maar een paar mogelijkheden:
- mapstructuur - ontbrekende files door rF lite versie - download corrupt - DX probleem, probeer eens een andere DX - error in track - ...?
Het is in 90% vd gevallen de mapstructuur.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 29, 2010 17:09:12 GMT 1
Ik heb via hulp op afstand eens zelf die tracks bij Xavier geïnstalleerd, en die heeft hetzelfde voor. Dus mappenstructuur lijkt het probleem niet. Ik zoek ondertussen ook verder...
|
|
|
Post by pietjeekes on Jul 29, 2010 17:54:34 GMT 1
wat is rf lite versie? want ik ben nogal ene leek op dit vlak. heb hem zelf via internet van hun site gedownload.
|
|
|
Post by Mee on Jul 29, 2010 18:25:00 GMT 1
Hier gewoon uitgepakt in rFactor\GameData\Locations en dat werkt.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 29, 2010 19:25:41 GMT 1
- DX settings geprobeerd, is het niet - mapstructuur klopt - ik heb eens mijn map doorgestuurd, helpt niet - Xavier zit met een originele rF, dus geen rF lite
Ik weet het nu ook niet meer, mag ik iedereen die dit leest eens vragen het te proberen? Hoeveel mensen zijn er die het niet werkend krijgen, en hoeveel zijn er die het wél aan de praat krijgen?
|
|
|
Post by Zwijger on Jul 29, 2010 19:39:36 GMT 1
Zonder problemen aan het werken gekregen.
|
|
|
Post by pietjeekes on Jul 29, 2010 19:46:39 GMT 1
mijn werkt nog altijd niet
|
|
|
Post by nicoroman on Jul 29, 2010 19:50:23 GMT 1
ik had in het begin ook een probleem (kon suzuka en turkije niet vinden voor formule nippon). had eerst de mod geinstalleerd en daarna de circuits. heb dan alles gedelete en eerst circuits geinstalleerd en dan de mod en heb geen probleem meer. ik weet dat dit een ander probleem is maar valt mss keer te proberen
|
|
|
Post by pietjeekes on Jul 29, 2010 19:56:02 GMT 1
zal eens proberen se.
heeft er niets mee te maken
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 29, 2010 20:17:04 GMT 1
Mss een error door een andere baan. "Global material"...
|
|