|
Post by pe on Aug 16, 2010 19:52:10 GMT 1
hoi ik kon niet met alle auto's rijden. zo dus, ik terug alles af gehaald. nu kom ik met geen eene auto meer binnen. ga al maar wat oefenen met de nippons.
|
|
|
Post by Reyn on Aug 16, 2010 20:58:05 GMT 1
ben met verbouwingen bezig ... wil effe rijden ...na 3a4 uur ermee bezig te zijn geweest geraak ik niet op het parcour grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ip nr komt te voorschijn maar reageert niet op de join knop frustratie ten top...is er iets dat ik over het hoofd zien?thx
|
|
|
Post by Mee on Aug 16, 2010 21:24:54 GMT 1
Heb je de juiste auto al gekocht, en ben je zeker dat het de juiste klasse is? (geldt voor allebei )
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 16, 2010 22:08:05 GMT 1
Onze server zit op een nieuw ip adres... Zie onze join server knop.
|
|
|
Post by Reyn on Aug 17, 2010 2:05:43 GMT 1
het is me toch gelukt via Guy ik kan enkel joinen door in rf zelf het ip nr in te tikken ...niet bij friends list dus ... wel bij het blauwe kruisje in server list ...ene race da ek gedhaane hem... mé de volvo! Das de mijne!...misschienst... veurlopig toch! bedankt voor de reactie Bart en Tim;)
|
|
|
Post by Knarf on Aug 17, 2010 7:11:49 GMT 1
Gewoon op de VRL website klikken op 'join server' ?
|
|
|
Post by oracle on Aug 17, 2010 7:25:26 GMT 1
Heb bij Reyn ooit die installatie wegens plaatsgebrek, geherinstalleerd op een andere hdd, en nu vind IE die exe van rfactor niet meer Waar dat path met de verwijzing naar die exe staat om dat te veranderen , wist ik niet? Zelfs na installatie google Chrome, blijft dat zo. Nam aan dat ergens in de registry die verwijzing staat? Maar waar Denk dat ik de Ford mustang neem, als ik hem onder controle krijg toch
|
|
|
Post by robin on Aug 17, 2010 7:31:43 GMT 1
Ik fungeer wel als dweilwagen. Volvo! ;D
|
|
|
Post by timothy on Aug 17, 2010 8:21:59 GMT 1
ik geef forfeit wegens aanwezig in Rome zondag
|
|
|
Post by Knarf on Aug 17, 2010 8:47:05 GMT 1
Heb bij Reyn ooit die installatie wegens plaatsgebrek, geherinstalleerd op een andere hdd, en nu vind IE die exe van rfactor niet meer Waar dat path met de verwijzing naar die exe staat om dat te veranderen , wist ik niet? Zelfs na installatie google Chrome, blijft dat zo. Nam aan dat ergens in de registry die verwijzing staat? Maar waar Denk dat ik de Ford mustang neem, als ik hem onder controle krijg toch Dat is inderdaad een registry setting. Zal het eens terug zoeken.
|
|
|
Post by Mee on Aug 17, 2010 11:31:01 GMT 1
Nam aan dat ergens in de registry die verwijzing staat? Maar waar Regedit starten (via Uitvoeren), en dan gaan naar HKEY_CLASSES_ROOT\rfactor\shell\open\command De key daarin aanpassen met de juiste rFactor.exe-locatie.
|
|
|
Post by oracle on Aug 17, 2010 12:51:26 GMT 1
Nam aan dat ergens in de registry die verwijzing staat? Maar waar Regedit starten (via Uitvoeren), en dan gaan naar HKEY_CLASSES_ROOT\rfactor\shell\open\command De key daarin aanpassen met de juiste rFactor.exe-locatie. Bedankt Bart Weeral opgelost
|
|
|
Post by amdr on Aug 17, 2010 15:23:25 GMT 1
Nam aan dat ergens in de registry die verwijzing staat? Maar waar Regedit starten (via Uitvoeren), en dan gaan naar HKEY_CLASSES_ROOT\rfactor\shell\open\command De key daarin aanpassen met de juiste rFactor.exe-locatie. kvergeet die reg key echt elke keer ik die nodig heb
|
|
|
Post by Reyn on Aug 17, 2010 15:54:21 GMT 1
Bedankt Guy en Bart... ben er terug bij!
|
|
|
Post by Cedric on Aug 17, 2010 18:38:53 GMT 1
Mischien een moeilijke vraag maar zou de koerskast ook per piloot meerdere wagens kunnen weergeven? Want nu heb ik bv een 2:50 met da traag fordje maar een 2:25 met de mercedes. Ik weet nog niet welke auto maar de mercedes gaat momenteel mijn voorkeur uit
|
|