|
Post by Timpreza on Aug 1, 2010 11:43:23 GMT 1
die clio's zijn het levende bewijs dat het echt wel geen reet uitmaakt hoeveel pk's je hebt om lol te hebben.. Da's zeker da. Daarom wou ik deze mod zeker eens promoten... Hoe sneller de wagens hoe leuker de training is, omdat de leercurve groter is, maar hoe eenzamer de races kunnen zijn omdat de verschillen in talent des te meer uitkomen. De races gaan hier erg close zijn omdat iedereen er wel mee kan rijden, en de setup ligt ook redelijk vast, dus daar doe je ook geen mirakels mee. Als er genoeg volk komt opdagen gaan we een paar intense races hebben denk ik. En 200pk of 700pk, u pc blijft even hard stilstaan.
|
|
|
Post by timothy on Aug 1, 2010 12:53:21 GMT 1
lmao
|
|
|
Post by Mee on Aug 1, 2010 12:53:55 GMT 1
De gevechten zullen misschien leuk zijn, maar ik haat het om met die bakskes te rijden. Het is imo nogmaals bewezen dat fwd niet op een circuit thuishoort, al dat onderstuur, lang moeten wachten voor je op het gas kan,... Not my cup of thea, om het erg zacht uit te drukken .
|
|
|
Post by timothy on Aug 1, 2010 12:54:16 GMT 1
wat mij betreft mogen we dit zelfs het Clio kampioenschap noemen...met echte champ
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 5, 2010 19:53:55 GMT 1
Ik heb vandaag een paar rondjes gedaan op Suzuka en ik vind dit echt een goeie mod! Ziet er goed uit, klinkt goed, en het is iets waar ik IRL mss ook nog wel mee overweg zou kunnen. Ik denk dat deze auto's op gebied van close racing veel spektakel kunnen bieden. Spijtig dat ik zondag wrsch niet thuis ben, had graag mee gedaan!
|
|
|
Post by Mee on Aug 8, 2010 20:55:01 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2010 21:02:17 GMT 1
Na een tijdje niet meer te rijden,had ik besloten om vandaag de funraces nog eens mee te doen . Bij de 1e race had ik de pech dat ik na enkele bochten al een tik kreeg en in de banden vloog, met een slecht sturende clio als gevolg. Toch blijven rijden, en uiteindelijk 14e geworden. Bij de 2e race klik ik in rfactor op de "race" knop, en stopt rfactor er mee...en kon niet meer terug op de server. volgende keer beter zeker
|
|
|
Post by Mee on Aug 9, 2010 2:30:23 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2010 12:47:35 GMT 1
haha, ook ene keer gehad daar. Moet zeggen dat ik wel genoten heb van de Clio's.
|
|
|
Post by Cedric on Aug 9, 2010 14:49:09 GMT 1
Gisteren waren het mijn eerste serieuse races Kzat eigenlijk al een beetje te laat achter de pc (kmoest het wachtwoord nog opzoeken) waardoor jullie al aan de Q bezig waren. Rap uit de pits voor mijn rondje en ineens: geen FFB meer Zeer vreemd. Rap een reset ffb knop gemapt op mijn stuur: nog altijd geen reactie rFactor opnieuw opgestart en dan ging het. De Q was ondertussen al gedaan dus laatste plaats In de opwarmronde gespint waardoor ik al schade had Was niet zo groot dus niet gepit. Een vrij goede start en ik kon al direct mee met de hoop. YES ;D Een tijdje achteraan hangen bengelen. In de 5de lap Timpie (van jou kwam dus die bumper ;D) kunnen uitremmen (sorry als het nogal bruut was : . Een paar ronden later kreeg mijn pc ineens kuren. Hij keerde terug naar het bureaublad waardoor ik dus een stukje door het gras reed. Toch nog kunnen herstellen en geindigd als 10de. Al bij al ben ik zeer tevreden voor deze race ;D In Suzuka was ik toch nog 15e van de 17 in Q Na de opwarmronde kwam ik op mijn vak, maar stond ik iets te ver. Een beetje meer naar achter en dat was genoeg voor rfactor maar eigenlijk stond ik terug te ver naar achteren. Nog een beetje naar voor geschoven tot aan de lijn. Bij het starten: LAP een drive trough. Een paar mensen kunnen bijhouden en dan drive trough netjes afgewerkt. Uiteindelijk was ik toch nog negende ;D Ik ben zeer tevreden over de races en heb me echt geamuseerd. Ik moet juist nog iets constanter goede tijden rijden. Moest ik jullie ooit hinderen ofzo tijdens een race, zeg het me dan maar achteraf dan kan ik uit die fouten leren Mvg Cedric
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 9, 2010 16:05:37 GMT 1
Enkele sfeerbeeldjes:
Gr,
Kenneth
|
|
|
Post by Cedric on Aug 9, 2010 17:54:21 GMT 1
Enkele sfeerbeeldjes: Gr, Kenneth Wauw, echt tof dat je dit wil doen keneth Zou je dit een paar keer willen doen tijdens het seizoen? Maffe race trouwens ;D
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 9, 2010 18:51:51 GMT 1
Mooi filmpje Kenneth! Dat kan tellen als 1ste post.
|
|
|
Post by nicoroman on Aug 9, 2010 19:30:17 GMT 1
chique gedaan
toffe races, is eens wat anders.
|
|
|
Post by amdr on Aug 9, 2010 19:59:49 GMT 1
Idd knap filmpje! Al bega ik er wel een paar flaters in xD
|