|
Post by covids on Dec 4, 2010 22:34:45 GMT 1
Hier ook geen probleem, hopelijk zijn er genoeg ferrari's beschikbarr
|
|
|
Post by oracle on Dec 4, 2010 22:51:45 GMT 1
Ja weekje uitstellen lijkt mij dit wel waardig
|
|
|
Post by pe on Dec 4, 2010 23:06:07 GMT 1
ik zou alles bij het oude houden. ze willen nu allemmal ne ferrari hoi hoi. maak morgen gewoon de race af. kijk daar na wat ge gaat doen. dat lijkt mij het beste. ik zien het wel.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 5, 2010 11:40:01 GMT 1
We gaan overstappen naar het nieuwe "Service pack 1". Downloads: www.enduracers.com/downloads_es.htmlDeze week rijden we NIET voor punten. We lassen vandaag 5/12 een extra testrace in op Laguna Seca met de nieuwe versie. Volgende week rijden we de puntenrace. Er komt ook een nieuw wagenkeuzetopic in de loop van volgende week. Zo ziet de kalender er uit voor de rest van het seizoen: 5/12 testrace 2 Laguna Seca 12/12 race Laguna Seca 19/12 testrace Portimao 26/12 pauze 2/1 race Portimao 9/1 testrace Suzuka 16/1 race Suzuka
|
|
|
Post by Mee on Dec 5, 2010 11:49:33 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 5, 2010 12:11:56 GMT 1
Mogelijks plaatsen we nog een week pauze op 2 januari als daar nood aan zou zijn.
|
|
|
Post by friemel on Dec 5, 2010 12:27:05 GMT 1
ik leg me erbij neer hoor maar ik baal echt hiervan. twee weken voor weinig of niks geoefend... , volgend weekend kan ik niet rijden wegens weekend maastricht dus geen punten voor mij weekend erna wel maarja weer een testrace ... weekend erop ni erg want vertrek op snowbaordverlof tot en met 2 januari dus dan kan ik ook niet. maw geen punten voor mij dit jaar en had alles zo uitgedoktert dat de puntenraces voor mij konden doorgaan. mjah ik vind dit dus een spijtige beslissing maar leg er mij bij neer dus dit seizoen was zoiezo ni echt een punten seizoen voor mij om dat ik er maar juist bij zit en traag rij maja toch nu ist echt helemaal om zeep... tot deze namiddag op de server ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 5, 2010 13:08:23 GMT 1
Mogelijks plaatsen we nog een week pauze op 2 januari als daar nood aan zou zijn. Waarom zou daar op 2 januari nood aan zijn??? Can't think of a reason why ...
|
|
|
Post by kartonflash on Dec 5, 2010 13:08:42 GMT 1
ER BESTAAT WEL EEN GOD!
Kan ik eindelijk nog eens van thuis uit een puntenrace meemaken wie had dat gedacht!Dus ik stem ook ja voor een pauze na nieuwjaar voor dit te kunne vieren.Bedankt gasten! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Nick on Dec 5, 2010 13:36:26 GMT 1
Uitstellen tot wanneer... Ik verwacht dit volgende week niet eerlijk gezegd... Voor hetzelfde geld is't voor onder de kerstboom, of later. Laat ons bespreken als het er is wat we ermee doen, maar t'is geen goed idee om over te stappen als we de mod al aan't rijden zijn. Toch van gedacht veranderd? 't Had misschien minder gedoe geweest om gewoon de laatste twee races met het SP1 te rijden. Ma goed, let's go for it!
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 5, 2010 13:53:16 GMT 1
Uitstellen tot wanneer... Ik verwacht dit volgende week niet eerlijk gezegd... Voor hetzelfde geld is't voor onder de kerstboom, of later. Laat ons bespreken als het er is wat we ermee doen, maar t'is geen goed idee om over te stappen als we de mod al aan't rijden zijn. Toch van gedacht veranderd? 't Had misschien minder gedoe geweest om gewoon de laatste twee races met het SP1 te rijden. Ma goed, let's go for it! Zeker niet van gedacht veranderd... Hadden we al 1 race gereden voor punten, dan was het te laat om om te schakelen. Nu hebben we er nog geen gehad, dus kunnen we nog wat verschuiven overschakelen voor de eerste officiële puntenrace met de GT2's. Na de eerste race overschakelen is zeker geen optie. Ofwel doen we het nu, ofwel niet meer dit seizoen. Iedereen kiest een wagen voor 3 races. Mensen die een 997 kiezen weten dat ze in het nadeel gaan zijn op de 996 op Laguna Seca, maar op de snellere banen hebben ze weer hun voordeel. Als je na 1 race de mensen andere wagens geeft, dan benadeel je die mensen.
|
|
|
Post by Nick on Dec 5, 2010 13:58:38 GMT 1
Zeker niet van gedacht veranderd... Hadden we al 1 race gereden voor punten, dan was het te laat om om te schakelen. Nu hebben we er nog geen gehad, dus kunnen we nog wat verschuiven overschakelen voor de eerste officiële puntenrace met de GT2's. Na de eerste race overschakelen is zeker geen optie. Ofwel doen we het nu, ofwel niet meer dit seizoen. Iedereen kiest een wagen voor 3 races. Mensen die een 997 kiezen weten dat ze in het nadeel gaan zijn op de 996 op Laguna Seca, maar op de snellere banen hebben ze weer hun voordeel. Als je na 1 race de mensen andere wagens geeft, dan benadeel je die mensen. Dat is inderdaad wel eerlijker in dat opzicht. Bon, ik zie dat m'n download hier klaar is, dus installeren en rijden maar!
|
|
|
Post by brechtm on Dec 6, 2010 15:56:04 GMT 1
Amaai dit is idd DE snelste weg, downloading @ 2,4MB/s ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 9, 2010 11:42:59 GMT 1
ligt het aan mij of werkt de link van Japan nie meer? Die link zou ondertussen weer gefixt moeten zijn.
|
|
|
Post by robin on Dec 12, 2010 17:51:40 GMT 1
Update! Download hier de VRLWT11 SFH skinsPakt uit als gamedata folder die u in uw rFactor folder kan kopieren. Alleen addon skins dus geen game- of modfiles worden overschreven.
|
|