|
Post by Timpreza on Jul 17, 2010 10:29:35 GMT 1
- Formula Nippon 2006 - 2008
Mod download Verplichte rfm-fix: voor grotere velden toe te laten, uitpakken in je rFactor folder
- Race 1: 12 september
Istanbul Park. 45min, standing start link
- Race 2: 26 september
Hockenheim GTL. 45min, standing start link
- Race 3: 10 oktober
Montreal 2008. 45min, standing start link
- BMW M1 Procar 1979 1980
mod download
- Race 4: 24 oktober
Brno. 45min, standing start link
- Race 5: 7 november
Fuji '93. 45min, standing start link
- Race 6: 14 november
Nordschleife. 60min Qualifying link
- Race 6: 21 november
Nordschleife. 45min Race. kwalificatievolgorde van de week voordien. standing start link
- Enduracers 1.2 Service Pack 1: GT2
mod download
- Race 7: 12 december
Laguna Seca. 60min, rolling start link
- 26 december: geen races.
- Race 8: 2 januari
Portimao. 60min, rolling start link
- Race 9: 16 januari
Suzuka. 60min, rolling start link
- Deze kalender maakt enkel melding van de officiële puntenraces. Testraces worden gereden telkens 1 week voor de puntenrace. - Als een link niet meer werkt, meldt het aan vrladmins@gmail.com
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 18, 2010 9:11:06 GMT 1
Je mag gerust uw mening geven ook hé.
|
|
|
Post by Zwijger on Jul 18, 2010 9:46:19 GMT 1
Dat ziet er een toffe kalender uit, Formule Nippon heb ik al eens een funrace mee meegedaan. Plezante wagens, maar ik kon er niet direct snel mee zijn. We zien wel wat dat geeft in de races. De BMW's heb ik al eens getest en zijn heel tof om mee te rijden, en dan zit daar ook nog de Nordschleife tussen de tracks...fantastisch. En dan de GT2's, dit vindt ik één van de plezantste mods voor Rfactor, dus voor mij kan het al niet meer stuk...ik kijk ernaar uit.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 18, 2010 10:03:24 GMT 1
Je mag gerust uw mening geven ook hé. Was ik net van plan... Formula Nippon: Goeie open wheeler mod! Goeie keuze! Of ik er snel mee ben is nog maar de vraag... BMW M1 Procar: Ken ik totaal niet, ik laat me verrassen. Enduracers GT2: Hier loopt het bij mij fout. Vorig seizoen heb ik telkens een paar rondjes getest met deze mod en vond het steeds afschuwelijk. Toen speelde ik wel veel iracing dus kan zijn dat het door de gewoonte van iracing was dat ik dat toen vond. Aangezien de meeste lovend zijn over deze mod moet er wel iets van aan zijn he. Laat maar komen dus... ;D Tracks: Goeie keuze. Nordschleife, ideaal om die track terug op te frissen na de BES 2 seizoenen geleden. Al dat een 45min race met de bmw's niet echt lang is op de Ring. Ik mis Francorchamps wel een beetje, had ik er graag bij gezien... Wat me het meeste opvalt zijn de datums. De eerste race moet ik al missen wegens vakantie, maar daar kan je natuurlijk geen rekening mee houden. Maar ik heb het meeste tijd voor het racen tijdens de winter (vroeg donker en koud), dan vind ik het spijtig dat de WT begint terwijl het nog zomer is en eindigt als de winter 2 weken bezig is.. Ik heb de indruk dat het steeds verder opschuift... Toch is over nadenken mss voor de toekomst. Verder vind ik het een goede kalender en hoop ik er een volledig seizoen te kunnen bij zijn!
|
|
|
Post by Rino on Jul 18, 2010 10:42:28 GMT 1
De Nippons en M1's zijn nieuw voor mij. Spijtig dat de Enduracers GT2 back to back gebruikt wordt. Goede mod éé don't get me wrong maar er had een seizoen tussen gemogen van mij. En de tracks... Montreal , Portimao , Brno , Hockenheim , Fuji , Suzuka , Laguna Seca ... wat een kalender. Istanbul Park ken ik amper dus ga me er niet over uitspreken. De N.schleife... mja... 2 uur op Spa of Monza had m'n voorkeur gehad ! Maar een zeer leuke kalender op een paar puntjes (voor mij personelijk) na
|
|
|
Post by vinox on Jul 18, 2010 11:26:55 GMT 1
ZA-LI-GE kalender!! Hier kijk ik naar uit!!
|
|
|
Post by Knarf on Jul 18, 2010 11:40:34 GMT 1
De eerste race moet ik al missen wegens vakantie, maar daar kan je natuurlijk geen rekening mee houden. Maar ik heb het meeste tijd voor het racen tijdens de winter (vroeg donker en koud), dan vind ik het spijtig dat de WT begint terwijl het nog zomer is en eindigt als de winter 2 weken bezig is.. Ik heb de indruk dat het steeds verder opschuift... Het schijft inderdaad op. De WT begint een maand vroeger ofzo dan normaal. Dit met de bedoeling dat de volgende ST ook een pak vroeger begint als normaal waardoor we in de zomer tussen de 1 maand en 2 maanden pauze nemen. Momenteel ziet het er inderdaad uit dat we in de winter minder gaan racen maar het uiteindelijke doel van dat verschuiven is dat we in de winter meer gaan racen, en in de zomer minder. De namen winter/summer trophy worden dan misschien inderdaad wel raar want de ST gaat starten in de Winter maar soit
|
|
|
Post by vinox on Jul 18, 2010 12:00:54 GMT 1
Idd, maar het is wel beter hè, want in de zomer is er sowieso minder volk, want als't goe weer is: terraskeuuuuuh! ;D
|
|
|
Post by oracle on Jul 18, 2010 13:20:48 GMT 1
Dat ziet er weer leuk uit Formula Nippon dat zal vooruit gaan, formule das geleden sinds Grand Prix van geoff crammond op een pentium 100, dat zal effe wennen worden. Maar door de snelheden zal dat zeker indrukwekkende races tot gevolg hebben. De Bmw Mod ken ik niet maar op filmpkes van youtube te zien belooft dat precies veel. Zie ik naar uit naar deze mod. Een leuk idee om een Q sessie van een uur te houden, ipv een testrace. En dan last but not least the Enduracers mod, die heel leuk was dit seizoen. Voor mij al geslaagd op voorhand, eender de uitkomst
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 18, 2010 13:33:18 GMT 1
We schuiven idd beetje bij beetje op. De bedoeling is om uiteindelijk een voorjaarsseizoen te hebben van begin februari tot half juni. Een ruime zomerpauze (met ruimte voor een hoop funraces die we liever niet in het seizoen steken) en een najaarsseizoen van eind augustus tot half december. T'is een paar seizoenen dat we daar al naar toe aan het werken zijn, maar de namen Winter en Summer Trophy gaan we niet kunnen handhaven dan. Voorstellen iemand?
|
|
|
Post by Mee on Jul 18, 2010 16:43:10 GMT 1
Autumn en Spring klinken niet hè .
|
|
|
Post by vinox on Jul 18, 2010 20:48:53 GMT 1
Season en Playoffs ;D Serieus dan: Blossom Cup en Leaf Trophy
|
|
|
Post by PhilipDC on Jul 26, 2010 8:38:56 GMT 1
Leuke kalender. ;D Nippon is niet mijn ding, het kan zijn dat ik daarvoor pas. Ik mis wel een lange race 2u of meer.
|
|
|
Post by Wilco on Jul 26, 2010 9:48:57 GMT 1
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 26, 2010 9:57:21 GMT 1
Héél leuke kalender dat jullie hebben gekozen!
Ik heb zelf die BMW Procar getest want wilde die voor de LAN gebruiken, maar die heeft geen schademodel. Dat moet je eens dubbelchecken. Je voelt de schade wel en ziet ook in je display dat er schade is na een contact, maar uiterlijke schade.... daar zie je weinig of niets van. Voor de rest héél leuke wagen!
|
|