|
Post by vinox on Jun 28, 2010 10:15:32 GMT 1
Team RMT zal voor rFactor 2 de World Super GT mod uitbrengen, met legendarische racewagens uit de 90's en de Super GT500 klasse. Hier een preview videoke van de Toyota GT One op de Nordschleife. ME LIKIE!! Flatout tegen 295 km/h door Schwedenkreuz bron
|
|
|
Post by Rino on Jun 28, 2010 11:43:52 GMT 1
Dat is ondertussen al een tijdje bekend Vincent, maar uw enthosiasme is 100% terecht Dit moet een dijk van een mod worden. Van mij mogen ze die zelfs op rF1 zetten . De allerlaatste screens van rF2 zijn visueel nu niet meteen een sprong vooruit op rF. Maar liever een goede sim dan een mooie
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 28, 2010 16:06:02 GMT 1
Team RMT zal voor rFactor 2 de World Super GT mod uitbrengen, met legendarische racewagens uit de 90's en de Super GT500 klasse. Hier een preview videoke van de Toyota GT One op de Nordschleife. ME LIKIE!! Flatout tegen 295 km/h door Schwedenkreuz Omderstuur central, hooligan in tha house. 'k Heb nog een filmke bekeken en die mod ziet er idd. wel lekker uit. Net zoals de VirtuaLM Fuji Speedway, trouwens.
|
|
|
Post by vinox on Jul 24, 2010 17:30:45 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 20, 2010 21:55:24 GMT 1
Iemand hier enig idee wie de originele modder/maker is van de Super GT 500 & 300 v 0.9? Zelfde als de RMT World Super GT 2 ?
Alvast bedankt !
vriendelijke groet, André
|
|
|
Post by vinox on Aug 23, 2010 14:45:53 GMT 1
Proper gereden trouwens.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 23, 2010 17:39:00 GMT 1
Iemand hier enig idee wie de originele modder/maker is van de Super GT 500 & 300 v 0.9? Zelfde als de RMT World Super GT 2 ? Alvast bedankt ! vriendelijke groet, André Ik denk dat dat eigenlijk een mod voor GTR2 was. Ben die mod voor rF nog niet tegengekomen. Misschien is degene die jij bedoelt een conversie van de GTR2-mod? Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2010 23:13:05 GMT 1
Iemand hier enig idee wie de originele modder/maker is van de Super GT 500 & 300 v 0.9? Zelfde als de RMT World Super GT 2 ? Alvast bedankt ! vriendelijke groet, André Ik denk dat dat eigenlijk een mod voor GTR2 was. Ben die mod voor rF nog niet tegengekomen. Misschien is degene die jij bedoelt een conversie van de GTR2-mod? Timo De reden voor mijn vraag is dat iemand deze mod als eigen werk voor rFactor tracht aan te bieden, derhalve ben ik op zoek naar de originele maker om te achterhalen of hij/zij daar toestemming voor heeft gegeven. Er wordt mijns inziens teveel gejat en als eigen werk aangeboden. Je weet wel, even snel scoren maar niet eerlijk. Dank je wel Timo. vriendelijke groet, André
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2010 1:57:37 GMT 1
Leuk hier een topic betreffende de WSGT2 mod te zien. Bedankt voor de vriendelijke comments. zeer geaprecieerd Je kan de mod progress volgen op de volgende link. www.bsimracing.com/?cat=40Groetjes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2010 2:06:50 GMT 1
Iemand hier enig idee wie de originele modder/maker is van de Super GT 500 & 300 v 0.9? Zelfde als de RMT World Super GT 2 ? Alvast bedankt ! vriendelijke groet, André Hoi Andre. De Super GT mod voor GTR2 , of de conversie ervan is op geen enkel vlak een RMT product. In de originele mod zat wel de WSGT1 McLaren . (daar hadden ze de toestemming voor ) Ik heb geen weet van een rF conversie. Groetjes.
|
|
|
Post by donshere on Aug 27, 2010 12:32:25 GMT 1
Die wagen heeft volgens mij veel te veel grip. Vergelijk eens de cijfers van de 2 wagens. Pagani Zonda R (Pirelli slicks) - Gewicht 1070kg - 750pk - top van 320km/h op de ring - rondetijd 6:47 waar misschien nog zo'n 10 seconden af kan door echt te pushen. Honda NSX GT500 - Gewicht 1080kg - 500pk - top van 265km/h op de ring - rondetijd 6:30 Als ik me niet vergis hebben beide wagens hetzelfde stuk afgelegd op de ring. Om dit verschil te compenseren door betere banden zou de level van grip van de NSX band uitzonderlijk/onrealistisch veel hoger moeten liggen. Downforce level van de Zonda is zeer hoog dus daar zou het verschil ook niet moeten gezocht worden.
|
|