|
Post by Buchinski on Nov 10, 2004 22:08:02 GMT 1
... Ik stel voor om jouw historische achtergrondinformatieverslagen te bundelen en ergens een plaatsje te voorzien op de website van VRL. kan dit alleen maar bevestigen ! ook ik zou het mooi vinden om al die kortverhalen te bundelen en op de vrl site te plaatsen....we gaan er een schat aan informatie mee kunnen binnenhalen over het vroegere F1 gebeuren met alles wat er ook rondom heen gebeurde ... U vraagt, wij draaien. Wouter, onze webmaster (zwarte gordel, 3de dan) heeft mij aangeraden om de achtergond info als nieuwsitem te plaatsen zodat ook niet VRL leden ze zouden lezen, samen met de race verslagen. Het forum zit immers nog 1 klik verder onder de website verstopt en wordt meestal gefrequenteerd door leden. Vandaar dat ik een nieuw rubriekje heb bedacht : de "race kronieken" (dank u Janson voor het idee -> "chronicles"), eentje per puntenrace ... Bij wijze van test heb ik vanavond de Kyalami kroniek eropgezet ...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 11, 2004 13:33:22 GMT 1
Yes, ik had er al aan gedacht, maar ik heb nog geen tijd gehad om het voor te stellen.
|
|