|
Post by Dennis Douna on May 27, 2010 17:26:29 GMT 1
Bij deze nog even een bump voor degenen die zaterdag mee willen doen aan testrace. Dat is uiteraard geheel vrijblijvend en indien je in een GT2 auto joined is het direct een nuttige training voor de race hier op zondag!
|
|
Matthijs
Newbie
Matthijs Ottenhoff
|
Post by Matthijs on May 27, 2010 17:40:14 GMT 1
We rijden daar overigens ook met de geupdate versie van SNL2004LeMans, dus zorg dat die is geïnstalleerd, anders krijg je een mismatch.
|
|
|
Post by Timpreza on May 27, 2010 19:55:14 GMT 1
Graag, maar ik denk dat ik beter pas. Juni is hier momenteel veel te druk om me daarvoor in te schrijven.
|
|
|
Post by Mee on May 27, 2010 20:19:54 GMT 1
Juni is hier momenteel veel te druk om me daarvoor in te schrijven. Idem, examens enzo . + ik wil eigenlijk nog enkel endurance races rijden in practice, nadat Werner en ik er na een uur uitvlogen in de BES 1000 km van Spa. Dat is allesbehalve leuk als zo iets buiten uw eigen schuld (we hadden zelfs geen plugins geïnstalleerd staan) uw race naar de knoppen helpt, vooral als je erg goed bezig was.
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on May 29, 2010 14:44:35 GMT 1
In practise kan je reconnecten ofzo?
|
|
|
Post by Mee on May 29, 2010 15:10:01 GMT 1
Ja. Het probleem is dan dat er met externe programma's moet worden bijgehouden hoeveel rondes piloot x heeft afgelegd ne hoe de ranking dus in elkaar zit. In de rFactor practice worden immers enkel de rondetijden bijgehouden.
Dat is dus ook allesbehalve ideaal, maar uw race is tenminste niet afgelopen door iets waar je totaal niet aan kan doen...
Ik hoop hard dat die problemen van de baan zullen zijn geruimd in rFactor 2. Duimen!
|
|
|
Post by Hill2button on May 29, 2010 16:48:52 GMT 1
Juni is hier momenteel veel te druk om me daarvoor in te schrijven. Idem, examens enzo . + ik wil eigenlijk nog enkel endurance races rijden in practice, nadat Werner en ik er na een uur uitvlogen in de BES 1000 km van Spa. Dat is allesbehalve leuk als zo iets buiten uw eigen schuld (we hadden zelfs geen plugins geïnstalleerd staan) uw race naar de knoppen helpt, vooral als je erg goed bezig was. Idem voor mij. Ik rijd geen rF1 enduro's meer zonder die reconnect optie. Hopelijk is het idd opgelost voor rF2, maar de berichten die ik daarover hoor zijn niet zo positief omdat die update maar weinig opbrengt voor de ontwikkelaar.
|
|
|
Post by robin on May 29, 2010 17:16:12 GMT 1
Komt goed uit, deze race. In een uurtje kijken hoe de wagen zich houdt bij een drie-uurs stint, een uur langer nog dan de race morgen. Eens zien welke bandenkeuze de beste gaat zijn. (19.00) 20.45-21.45 www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=43273
|
|
|
Post by Mee on May 29, 2010 17:34:32 GMT 1
Mogen er daar aan mee doen die niet van plan zijn om de 8h-race te rijden? (zoals ik ) Die time acceleration x3: is dat enkel tijd of ook fuel en tire wear x3?
|
|
|
Post by robin on May 29, 2010 17:40:56 GMT 1
Da's dag/nacht, fuel en tire wear.
|
|
|
Post by robin on May 29, 2010 18:27:44 GMT 1
Herstel, alleen accelerated time, geen banden en fuel hoor ik net!
|
|
|
Post by robin on May 30, 2010 9:45:17 GMT 1
Nou dat was een zeer leerzame testrace. Ten eerste voor de organisatie ivm server-instellingen, maar ik heb in een mooi gevecht met Bart ook een paar dingen uitgevonden. - Zo blijk ik ook met Bart prima zij aan zij door Indianapolis te kunnen (twee keer! 1e x won de binnenlijn, 2e x de buitenlijn). - Ook in het laatste stuk van S3 kun je prima naast elkaar door de snelle knikken (met knikkende knieen, dat wel). - Op sommige momenten blijkt de Spyker ineens zwaar te ondersturen, weet nu wel zo'n beetje wanneer dat gebeurt maar nog niet hoe ik het moet oplossen. - Je. Moet. Niet. Even. De. Aandacht. Verliezen. Bij. Het. Insturen. Van. Bocht 1. Dat is dodelijk. - Er blijven nog een paar opties open voor fuelstrategie en banden.
|
|
|
Post by Dennis Douna on Jun 13, 2010 12:42:44 GMT 1
|
|
|
Post by Dennis Douna on Jun 30, 2010 18:59:17 GMT 1
Zaterdag is de race, dus nog een laatste kans om mee te doen
|
|