Hey gasten:-) 'k Weet niet hoe goed jullie rijden maar zijn er hier gasten die dit www.bhmotorsports.com/movie/74 kunnen nadoen? Mijn kin viel tot op de grond toen ik dit zag... Blijven trainen LOL Wim BTW, Thanks voor de verwelkoming door jullie, zal nog wel eens ne saaie poste doen over wie ik ben maar ik denk dat jullie meer hebben aan dit soort posts met interessante links :-)))
Cool. Kheb ook nog een hoop filmkes ergens op cd staan van Jappen die da in het echt doen. Da's pas om achterover van te vallen!
"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
Ik zou die cd's ne keer moeten terugkrijgen van ne maat. Ik heb da lang geleden eens allemaal gedownload, maar de meeste van die links zijn ondertussen zo dood als Mors.
"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
Hehe:-) Da's het probleem met die sites allemaal he... ze zijn snel weg... Kan dit ondertussen uwe honger een beetje sussen? www.tvrfreak.com/Albums/Video/Auto/ Staan daar echt wel coole clipkes tussen, ook Top Gear materiaal:-D W
stelt nog niets voor, maar tgeeft een idee (op de openbare weg btw...)
carftp.com/drifting/ download alles dat japanees klinkt, die driftchallenge clips zijn de moeite niet.
Kheb een japanees filmke van iemand met zo'n extreem japanees spel met veel te veel pk's: die gast heeft een freaky overalleke aan, ne flashy helm, handschoentjes,... maar geen gordels.... Dan vraag ik me wel af wat hoe serieus die gast genomen willen worden. Hij kan ongelofelijk sturen, maar ze zouden hem niet op een circuit mogen toelaten. De show is er, hij gaat schever dan ge voor mogelijk houd en in iedere bocht sturt hij de andere kant op, maar op circuit gaan zonder gordels? Sorry... Crash pretty hard please....
Mee: Moest niemand zijn pc willen upgraden reden we nog met GPL rond (dat zullen er een paar niet erg vinden, maar kom ). Denk je dat rFactor 1 of LFS toen die uitkwamen niet zwaar waren voor de pc's toen?
Dec 16, 2014 16:32:46 GMT 1
Rino: Heb destijds een pc gekocht on rf better te kunnen draaien Die doet nu nog dienst als vaste (non race) pc. Geen weggegooid geld
Dec 16, 2014 22:57:32 GMT 1
timothy: non racen?? Is da leuk?? Kan mij voorstellen dat die nonnen nie van de rapste zijn
Dec 21, 2014 16:00:12 GMT 1
Ben Cuypers: Ge zou van zo'n nonnen nogal kunnen verschieten denk ik
Dec 21, 2014 23:00:31 GMT 1