hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Nov 2, 2004 21:51:30 GMT 1
ik was daarnet de tanden nog eens in Dijon aan het zetten (01.22.91 in de pribu, pas op steve ), wanneer de PC mij plots uit GPL smijt. Ik dacht misschien aan een te warme pc (staat een beetje overclocked ), maar nadat ik de koeling wat sterker heb gezet en de boel een beetje heeft kunnen rusten, smijt hij mij er opnieuw uit. Dan maar een ander circuit geprobeerd, geen probleem De boel (Dijon) er ook afgesmeten en terug opgezet en weer eruit gesmeten. Dan de lite versie geprobeerd en die smijt mij er opnieuw uit. Iemand een suggestie? (Of is mijn PC zijne Montoyaspiegel ook plots gestegen?)
|
|
|
Post by Buchinski on Nov 2, 2004 22:06:40 GMT 1
Lijkt mij eerder een carset probleem. Kreeg dat vroeger nogal eens voor als ik teveel aan carsets rommelde en ik toevallig 2 files met dezelfde naam kreeg of er driver files waren die geen wagen-file kregen toegewezen.
Een voorbeeld. Als in je brabham map er een rijder staat als bra1.3do (Brabham) dan moet er ook een wagen file bestaan als bra1.mip. Anders kan je inderdaad van die vreemde toestanden krijgen. Het zal niet altijd voorvallen (bvb. als je maar met 12 AI wagens rijdt en de "schuldige" is een rijder/wagencombinatie die maar geladen wordt als je met 14 AI rijdt...) Soms gaat het inderdaad rondenlang goed totdat die ene bepaalde wagen bvb. de baan opkomt en dan ineens... crash to desktop...
Recent nog iets veranderd? Wagen bijgezet, een skin?? Een andere driver.ini? Met sommige "driver arms" en sets van "race overalls" kun je dat ook voorkrijgen. Voor alle zekerheid altijd maar de 4-bit driver arms installeren.
|
|
|
Post by Hill2button on Nov 2, 2004 22:13:02 GMT 1
Die pitpoes geïnstalleerd?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2004 22:15:46 GMT 1
Miiaaauwuwwwwww
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Nov 2, 2004 22:19:25 GMT 1
Neen, is denk ik geen carset probleem, dan krijg je de melding "could not load track"
ik heb ook geen bijkomende files geïnstalleerd.
De PC liep gewoon vast en na de reboot van de pc deden de problemen zich voor
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Nov 2, 2004 23:25:51 GMT 1
Probleem opgelost. De setup.dbf file in de playermap was door de crash corrupt gemaakt. Werkt terug nu
|
|