|
Post by Timpreza on Apr 5, 2010 23:05:17 GMT 1
Nieuwe eind jaren 80 achtige fictieve F1 mod gemaakt door SLN, The Lonely en nog een paar topmodders: www.virtualr.net/formula-armaroli-for-rfactor-released/Deze mod heeft een schitterend gevoel in de banden dat rF precies nog een niveau hoger tilt. Test het eens op Jerez, da's is van dezelfde makers, en ik heb zo de indruk dat de default setup op die baan gemaakt is. Ik ben zelf geen grote fan van de meeste F1 mods, omdat ze een soort alles of niets gevoel geven meestal maar deze heeft wel iets. Je kan de wagen echt glijden en opvangen zonder ongecontroleerd weg te spinnen. Jammergenoeg maar 1 model met 3 skins, maar het kan tellen als mod demo.
|
|
|
Post by Mee on Apr 6, 2010 21:59:51 GMT 1
Rare default setup (of is het de wagen zelf?), ligt het aan mij of stuurt die wel erg snel in? Het is precies of ik met steering lock op 30 rij ipv 18. Ook geen fan van het slipgeluid dat veel te vroeg begint. Het motorgeluid is wel heel ferm. De Nippons blijven mijn favoriete open wheelers .
|
|
|
Post by Cedric on Apr 9, 2010 10:38:25 GMT 1
Wauw Tim bedankt voor de tip ;D Kheb der een beetje mee zitten rondknallen op silverstone. Ik ben zelf een grote fan van open wheeler mods in rfactor. Ik moet zeggen dat dit een van de beter is. Da motorgeluid klinkt zo zalig. Ze sturen ook prachtig vind ik. Mischien een ideetje voor een raceke mee te houden
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 9, 2010 17:42:48 GMT 1
Wauw Tim bedankt voor de tip ;D Kheb der een beetje mee zitten rondknallen op silverstone. Ik ben zelf een grote fan van open wheeler mods in rfactor. Ik moet zeggen dat dit een van de beter is. Da motorgeluid klinkt zo zalig. Ze sturen ook prachtig vind ik. Mischien een ideetje voor een raceke mee te houden Cedric, nog een tip in aanvulling van de ganse post van Tim in een ander topic: hou het bij één wagen en één baan. Ik heb echt leren simracen met een brabham op watkins glenn met GPL. 8 bochten, iets meer als een minuut en een beest van een wagen. Ik denk dat ik daar makkelijk 2000 ronden gereden heb. In het begin reed ik 1.09, op het einde 1.04.
|
|
|
Post by Webbienl on Apr 9, 2010 21:31:07 GMT 1
Wauw Tim bedankt voor de tip ;D Kheb der een beetje mee zitten rondknallen op silverstone. Ik ben zelf een grote fan van open wheeler mods in rfactor. Ik moet zeggen dat dit een van de beter is. Da motorgeluid klinkt zo zalig. Ze sturen ook prachtig vind ik. Mischien een ideetje voor een raceke mee te houden Cedric, nog een tip in aanvulling van de ganse post van Tim in een ander topic: hou het bij één wagen en één baan. Ik heb echt leren simracen met een brabham op watkins glenn met GPL. 8 bochten, iets meer als een minuut en een beest van een wagen. Ik denk dat ik daar makkelijk 2000 ronden gereden heb. In het begin reed ik 1.09, op het einde 1.04. Idd...meestal als we op een nieuwe baan rijden rij ik wat rondjes met de champcar als ik het niet in de vingers kan krijgen
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 10, 2010 19:58:33 GMT 1
Ik heb echt leren simracen met een brabham op watkins glenn met GPL. 8 bochten, iets meer als een minuut en een beest van een wagen. Ik denk dat ik daar makkelijk 2000 ronden gereden heb. In het begin reed ik 1.09, op het einde 1.04. 2000 ronden op het GPL Watkins Glen? Dat is niet meer simracen, dat is SM-racen ;D. Ik heb daar een twee of drie keer offline een full grand prix gereden. 105 ronden achter elkaar. Ik droomde daarna van de Loop ... Dipje naar beneden ... achterkant begint te sliden ... oh nee oh nee hij gaat te ver ... BAAAAM. En in Full GP is er geen Shift-R. Dat hebt ge dan natuurlijk in ronde 103 voor als ge mooi tweede ligt na Clark ... Aaargh. The most beautifull sim ever. Timo
|
|
|
Post by amdr on Apr 11, 2010 10:10:34 GMT 1
SRT heeft hem 1ste gezet bij Top sim cars
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 11, 2010 11:16:24 GMT 1
Die mod Armaroli is de show-case van Reisa-studios. Een nieuwe sim ontwikkelaar waar onder andere een groot deel van het GPC-mod team (de F1 79-mod), Niels Huysinkveld (bekend van de Supra-mod), SLN, The Lonely en ander mod-legendes werken.
De showcase zou er op kunnen wijzen dat hun eerste sim een F1-seizoen van midden jaren 80 wordt ... Holy grail in the making?
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 11, 2010 11:56:37 GMT 1
Die mod Armaroli is de show-case van Reisa-studios. Een nieuwe sim ontwikkelaar waar onder andere een groot deel van het GPC-mod team (de F1 79-mod), Niels Huysinkveld (bekend van de Supra-mod), SLN, The Lonely en ander mod-legendes werken. De showcase zou er op kunnen wijzen dat hun eerste sim een F1-seizoen van midden jaren 80 wordt ... Holy grail in the making? Timo Is dat zo? Ik had eerder de indruk dat die mod gebouwd wordt als opvolger van de Armaroli world cup. Bekijk hun site maar eens. Je kan voor 100 dollar inschrijven etc. Dat is een commerciële competitie en die gebruiken fictieve wagens om copyright problemen te vermijden. Allez, ik kan verkeerd zijn hé.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 11, 2010 19:53:02 GMT 1
|
|