Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 13, 2010 11:19:21 GMT 1
Ik ben er een beetje laat mee, Zondag 14 maart zijn de inschrijvingen. eXplaysive.tv kijk daar even rond. Minimaal 3 rijders, wilt er niemand mee dan rijd ik mee met de orginisator.
Race wordt gehouden op 8 mei 14:00 Mod heeft GTR evo check. ik weet er zelf ook weinig van, want zijn allemaal duits daaro. dus als iemand deze mod rijd of kent of wilt rijden of...
laat het me zo snel mogelijk weten
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 13, 2010 11:56:04 GMT 1
Ik ga passen... Het is te dicht bij de 12u van Spa. Zo'n dingen vragen nogal wat tijd en inzet, en ik ga er de tijd niet meer kunnen insteken met de start van het VRL seizoen. 24u vd ring lijkt me te onmenselijk, dus ooit zou ik het wel eens willen doen. ;D De volgende editie iets vroeger roepen zodat we een VRL team kunnen samenstellen. 4 piloten per wagen lijkt me het absolute minimum. Le Mans was niet half zo intensief als de Ring en daar was 3 man eigenlijk te weinig. Ik zou dan persoonlijk voor een matig snelle tot tragere wagen gaan. Die topwagens lijken me te intens om optimaal van de flow van de Ring te kunnen genieten. Een stock E46 M3 bvb zou super zijn... Ik zie dat ze abs, tc en 40% damage en joypads toelaten. Ik zie ook niet meteen dat er sprake is van een reconnect optie na een disco van een wagen want de race lijkt in racemode te gebeuren. Ze rijden wel 3x 8u met een overschakelpauze tussen die race sessies waardoor het event maar liefst 26u duurt. Dus je kan wel na een disco de volgende sessie wel terug meedoen, maar je kan tot 8 van de race missen. Dat lijkt me niet echt de ideale oplossing voor endurances.
|
|
|
Post by fragske on Mar 15, 2010 12:32:09 GMT 1
ik wil nog eens met de caterhams op de nurgburgring rijden *hint hint*
|
|
|
Post by Webbienl on Mar 15, 2010 13:45:06 GMT 1
catherham --> nooooooooooooooo ring ---> yessssssssss ----------------------------------------------+ geslaagde combo
|
|