|
Post by Timpreza on Mar 9, 2010 18:53:48 GMT 1
Zoals elk seizoen voeren we een aantal promoties door voor piloten die te snel zijn geworden voor de Rookie & Gentlemen Cup:
Kevin Vranken, Donny Daems, Bruno De Smedt en Ben Cuypers promoveren uit de R&G Cup.
Door die promoties beland Peter Clé terug in de R&G Cup.
|
|
|
Post by k3vin on Mar 9, 2010 19:39:47 GMT 1
Thnx mannen voor de promotie!
Vorig seizoen was echt een super seizoen voor mij, heb veel ervaring opgedaan en men eerste P1 gehaald in Fuji! Krijg nog altijd kippevel als ik eraan terugdenk!
Op naar een volgend seizoen! Heb er al zin in :-)
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Mar 9, 2010 20:20:42 GMT 1
Howla, nice! Nu zal ik de volgende WT voor een top 10 plaats moeten strijden ipv de titel. De ST ga ik nie voor het klassement, race per race de fun eruit halen. Peter Clé die pakt da R&G kampioenschap wel met zen nieuwe setup. ;-)
|
|
|
Post by Zwijger on Mar 10, 2010 18:14:52 GMT 1
Peter Clé die pakt da R&G kampioenschap wel met zen nieuwe setup. ;-) Ik denk het niet, er is een nieuwe op komst en die blijkt supersnel te zijn. En daarbij, die nieuwe stoel gaat mij niet sneller maken. Voorlopig ben ik er zelfs een heel stuk trager mee dan met mijn ouwe bureaustoel.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 10, 2010 20:17:00 GMT 1
Word je nog steeds misselijk na een kwartier?
|
|
|
Post by Zwijger on Mar 11, 2010 18:14:47 GMT 1
Word je nog steeds misselijk na een kwartier? Nee, dat heb ik gelukkig kunnen oplossen door een andere resolutie te gebruiken.
|
|