|
Post by Cedric on Jan 31, 2010 12:11:44 GMT 1
Hoi vrl'ers
Hier komt mijn volgende vraag ;D Ik heb rFactor opnieuw geinstaleerd en nu als ik race weekend of testing wil doen keert hij altijd terug naar windows. Kan iemand mij zeggen waaraan dat ligt?
Alvast bedankt,
Cedric
|
|
|
Post by Nolle on Jan 31, 2010 12:34:28 GMT 1
Hoi vrl'ers Hier komt mijn volgende vraag ;D Ik heb rFactor opnieuw geinstaleerd en nu als ik race weekend of testing wil doen keert hij altijd terug naar windows. Kan iemand mij zeggen waaraan dat ligt? Alvast bedankt, Cedric zal toch ergens een foute install zijn... heb je Windows 7 ? zoja schakel dan de beheerrechten uit , ik kon op geen enkele manier rFactor goed krijgen tot ik die beheersrechten heb uitgeschakeld ( en ze blijven uitgeschakeld ). wat ik ook had opgemerkt is dat de zogezegde "lite" versie niet wilde draaien , na de "full install" is alles oké.
|
|
|
Post by Cedric on Jan 31, 2010 13:04:24 GMT 1
Hoi vrl'ers Hier komt mijn volgende vraag ;D Ik heb rFactor opnieuw geinstaleerd en nu als ik race weekend of testing wil doen keert hij altijd terug naar windows. Kan iemand mij zeggen waaraan dat ligt? Alvast bedankt, Cedric zal toch ergens een foute install zijn... heb je Windows 7 ? zoja schakel dan de beheerrechten uit , ik kon op geen enkele manier rFactor goed krijgen tot ik die beheersrechten heb uitgeschakeld ( en ze blijven uitgeschakeld ). wat ik ook had opgemerkt is dat de zogezegde "lite" versie niet wilde draaien , na de "full install" is alles oké. Ok bedankt Ik zal het proberen Het is opgelost. Bedankt iedereen
|
|
|
Post by MacTuffer on Sept 7, 2012 22:24:08 GMT 1
Pfffff.... (stof ff afblazen) Ik heb dit vandaag ook mee gemaakt. Op mijn pc staan 3 versies van rFactor. 1 originele en 2 lites. De originele en 1 lite stond onder program files, de andere lite onder een zelf aangemaakte map. Nu kreeg ik dus dezelfde error als hier boven beschreven bij mijn 2 rFactors die in program files stonden. Na deze in die zelf aangemaakte map te hebben geplaatst werkten ze weer. Hopelijk doe ik hier geen stommiteit mee....
|
|