|
Post by stevenv on Jan 8, 2010 14:15:25 GMT 1
Hallo vlrers, Dit is lang geleden!, sommige onder jullie zullen mij nog wel van het vroegere gpl kennen. Ik zag mijn stuurtje liggen op zolder, en ik was direct terug verkocht en heb het dan maar terug geinstaleerd maar ik zie dat de vrl geen gpl meer rijd maar alleen rfactor, DUS heb ik dan ook maar rfactor geinstaleerd Maar ik heb enkel de basis nu, waarmee kan ik het best beginnen.. kwa patches enz Ik ben erg gemotiveerd om rfactor onder de knie te krijgen, en ik hoop ook zo'n leuke race ervaringen op te doen zoals met gpl waar ik zeker niet aan twijfel. Allé hulp is welkom want het is echt allemaal nieuw voor mij Alvast bedankt
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2010 17:13:05 GMT 1
|
|
|
Post by stevenv on Jan 8, 2010 18:54:25 GMT 1
Hehe, bedankt voor alle links, maar heb eig nog een stom vraagske eig.
Ik rij met een Logitech Momo, en ik zou eig alle feedback af willen, in configuratiescherm draait het stuur zonder FFB maar eens ik in het spel kom springt dat terug op en dat zou ik liefst niet willen, iemand een idee?
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 8, 2010 19:34:34 GMT 1
Hehehe... de puppy... you've gotta be kidding me :-)
Euhm, simpele truuk voor de force feedback : trek eens die kabel uit van uw voeding!
|
|
|
Post by stevenv on Jan 8, 2010 19:39:32 GMT 1
hey hey, met de kabel uit te plugge, draait het stuur nog altijd stroef, ik weet vroeger bij gpl was het gelukt om mijn stuur gewoon helemaal los te laten draaien dus zonder iets dat wat tegenhoud, Dus eig met een klein tikske da het stuur naar de andere kant valt snapt ge? Kben vergeten hoe ik da vroeger met gpl had gedaan, zooooo lang geleden dus
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 8, 2010 19:47:58 GMT 1
Lijkt me onmogelijk tenzij ge die tandwielen of riem afkoppelt, maar gezien ge da ooit gedaan hebt moet het toch kunnen blijkbaar. Maar rF zonder ffb is niet echt aan te raden denk ik eigenlijk.
|
|
|
Post by WolF on Jan 8, 2010 19:49:46 GMT 1
Heb je de Logitech Profiler geïnstalleerd? Ik heb ook een momo en daarmee kan ik de ffb wel afzetten of afstellen.
En heb je in het spel de ffb-balk helemaal naar links gezet? das + denk ik. Daar kan je trouwens ook de effecten afzetten en sterkte op 0, hier werkt dat toch
|
|
|
Post by stevenv on Jan 8, 2010 20:10:44 GMT 1
ja de profiler staat geinstaleerd, en enkel als ik naar instellingen ga van de momo in het configuratiescherm dan staat er geen enkel tegendruk op en dan kan ik mijn stuur draaien en doen zonder iets van tegendruk of stroefheid, maar eens in het spel ben ik met een geit zonder cervostuur aan het rijde
|
|
|
Post by stevenv on Jan 9, 2010 2:49:34 GMT 1
ik heb zonet mijn stuurtje inorde gekregen, track gedonwload en mod, maar hoe kunnen jullie in godsnaam die auto's on track houde Ik heb zonet een paar uurtje zitten rijden met de Spyder en ik kon geen enkele lap afwerken zonder spin was ook wel zonder setup aan het rijden en dat zal veel doen denk ik?
|
|
|
Post by Zwijger on Jan 9, 2010 8:07:53 GMT 1
Als je de Spyder met de standaard setup niet op de baan kan houden is er iets mis met jou stuurinstelling vermoed ik. Probeer eens een wat hogere steeringlock in te stellen en kijk eens hoe dat rijdt.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 9, 2010 11:10:24 GMT 1
Ik denk dat die ffb er ook voor iets tussen zit. Als je niet op voorhand weet waar je auto gaat uitbreken en je voelt niks in je stuur, ben je grandioos te laat. aja, welkom terug he puppy.
|
|
|
Post by Mee on Jan 9, 2010 12:28:49 GMT 1
Probeer eens een wat hogere steeringlock in te stellen en kijk eens hoe dat rijdt. Ik zou het eerder lager zetten. De default steering lock is 25 dacht ik, voor mij is dat veel te hoog waardoor ik daar niet mee kan rijden. Ik zou dat eens op 18-19 zetten.
|
|
|
Post by stevenv on Jan 9, 2010 21:15:06 GMT 1
ja het is echt moeilijk ik kan ni echt snel door de bochten enz, heeft er ook iemand een goeie positie voor de cockpit? of is het niet verplicht in cockpitvieuw te rijden? maar ik dacht van wel
en van mijn stuur zal ik maar die feedback op laten staan zeker want ik kan die echt niet op de baan houden,
|
|
|
Post by Mee on Jan 9, 2010 21:38:39 GMT 1
Misschien best eerst met een andere mod beginnen, deze mod is niet de simpelste .
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 9, 2010 22:20:26 GMT 1
Idd, tzijn krengen, deze LMP2's...
|
|