|
Post by Arpé on Oct 27, 2004 11:36:09 GMT 1
Er komt deze week iemand kijken naar mijn pc om eventueel mijn onboard kaart aan de praat te krijgen (als we de drivers kunnen vinden van het moederbord). Moest dat niet lukken dan zien we wel verder. Maar als ik evenveel geluk blijf hebben met de pc als dat ik nu heb dan kom ik die kaat wel bij jou halen Willy. Wish me luck......
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Oct 27, 2004 12:31:45 GMT 1
aha Hilly zo doe ik het ook ;-) eerst eens goed doortrekken tot in eerte en dan zonder pardon in achteruit goiien, dan komd de sound terug zoals het moet zijn. Toen GPL geboren werd was XP er nog niet, dus ik denk dat er met de tijd een soort incompatibiliteit onstaan is tussen GPL en de huidige machines en besturingssystemen. Ik merk ook op dat ik bij mij geen problemen krijg als ik een kale GPL versie gebruik. Pas als er vele add ons zoals de 65mod geïnstallerd zijn kan het geluid niet altijd helemaal volgen. Ambetant
|
|
|
Post by Buchinski on Oct 27, 2004 14:41:16 GMT 1
Er komt deze week iemand kijken naar mijn pc om eventueel mijn onboard kaart aan de praat te krijgen (als we de drivers kunnen vinden van het moederbord). Moest dat niet lukken dan zien we wel verder. Maar als ik evenveel geluk blijf hebben met de pc als dat ik nu heb dan kom ik die kaat wel bij jou halen Willy. Wish me luck...... LUCK
|
|