|
Post by Hill2button on Jan 8, 2010 21:39:16 GMT 1
Gave skin Tim!
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 13, 2010 15:46:25 GMT 1
Capri! Zijn er van de Capri piloten speciale wensen? Een mascotte als den Wesley ofzo, die ik er nog ergens moet bijzetten?
|
|
|
Post by Rino on Jan 13, 2010 18:21:48 GMT 1
Schoon skin Tim. Of we deze gaan gebruiken laat ik over aan Timpie. De "team principal" heeft het voor et zeggen. Ik heb blijkbaar niet zo'n evidente naam om op een auto te schrijven
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 13, 2010 18:50:40 GMT 1
Idd. Timpie's call. Hij heeft tenslotte ook al het werk in zen eigen skin gestoken. Ik zie de auto enkel langs binnen dus mij maakt het nie uit.
|
|
|
Post by amdr on Jan 13, 2010 19:31:17 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 13, 2010 20:41:47 GMT 1
Persoonlijk vind ik de geel-grijs combo van Tim iets frisser en opvallender dan de grijs-geel van Timpie. Geeft ook meer het teamgevoel met de skins vd andere wagens. My 5 cents, voor de rest moei ik me er niet mee. ;D
|
|
|
Post by Rino on Jan 16, 2010 14:12:48 GMT 1
Over smaken kan men niet twisten éé. Maar ik vind wel dat Timpies livery verwant is aan de VRL livery van Tim. We zouden niet de eersten zijn met een afwijkend kleurschema Ook vind ik die het mooist passen op de 911 , iets minder op de BMW en op de Capri vind ik hem het minst mooi van de 3.
|
|
|
Post by Rino on Jan 16, 2010 14:14:55 GMT 1
Er is een nieuwe Track !!! Zie de logistics page van L2R. Na 2 rondjes kreeg ik om de 5 seconden een "sync" en plots was het connection lost. wellicht ging de server plat want in de lijst was die niet meer terug te vinden;
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 16, 2010 19:22:30 GMT 1
Er is een nieuwe Track !!! Zie de logistics page van L2R. Na 2 rondjes kreeg ik om de 5 seconden een "sync" en plots was het connection lost. wellicht ging de server plat want in de lijst was die niet meer terug te vinden; Nieuw - nieuw of dezelfde piste met de snelheidsbeperking in de pits opgeheven? En nee, 'k heb geen goesting om naar die site te surfen om dat te checken...
|
|
|
Post by Rino on Jan 16, 2010 23:41:19 GMT 1
Mister sunshine precies... Ik wou ook dat het mooier weer was maja.... Denk toch dat je die versie nodig hebt... waarom zouden ze die andrers posten ? Er is zelfs al een nieuwe versie van die nieuwe versie
|
|
|
Post by Arpé on Jan 17, 2010 20:35:09 GMT 1
|
|
|
Post by amdr on Jan 18, 2010 7:59:58 GMT 1
Hey mannen ik heb een ongelooflijk drukke week gehad maar heb eindelijk nog eens tijd voor onze 12h. Ik vind je skin zeer mooi Tim maar ik vind hem een beetje te braaf op de Capri. Je zou me anders eens moeten zeggen welk lettertype je hebt gebruikt bij je vrl links. En hoe heb jij de koffer in kleur gekregen? Ik heb dat al zo vaak geprobeerd en bij mij blijft dat wit :s
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2010 8:49:03 GMT 1
Timpie, die koffer staat in uw windows.dds, maar die moet ge ook saven als uw extra4.dds en extra7.dds. Dat zijn dezelfde files blijkbaar.
En u volgende probleem zal dan zijn dat uw windows niet doorzichtig zijn: Ge moet u alpha layer zichtbaar maken in photoshop. Die layer zorgt dat de ramen delen ook transparant zijn.
Het VRL lettertype is arial.
|
|
|
Post by Arpé on Jan 20, 2010 8:05:28 GMT 1
En u volgende probleem zal dan zijn dat uw windows niet doorzichtig zijn: Ge moet u alpha layer zichtbaar maken in photoshop. Die layer zorgt dat de ramen delen ook transparant zijn. Tim, hoe zet je ze zichtbaar? In mijn dds heb ik de 3 layers en de alpha layer, maar als ik het opsla (zelfs met de optie alpha channel) blijft die onzichtbaar waardoor onze ramen ook zwart blijven. Als ik de kleur van de ramen wijzig blijven ze niet transparant.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 20, 2010 9:42:04 GMT 1
Hm, volgens mij doe je het goed.
Gewoon die alpha layer aanvinken in channels zodat die zichtbaar wordt, zodat je RGB en Alpha geselecteerd hebt. (bij mij gaf dat een roze laagje in cs3) In de alpha layer staat wit voor 0% transparant, zwart voor 100% transparant. Je ramen moeten dus een grijstint hebben in die layer.
|
|