|
Post by Timpreza on Dec 29, 2009 9:18:35 GMT 1
HistorX mod voor wie geen GT Legends DVD heeft: HistorX 1.01 mod download PART 1 HistorX 1.01 mod download PART 2Hiermee vermijd je de dvd check, maar je moet er wel nog de L2R addon bovenop installeren. Nu is het opgesplitst in 2 rars. Bij de eerste rar had ik een hoop wagens uitgelaten, en gaf daardoor mas errors, ik heb die resterende wagens dan maar in de 2e rar gestoken. Eerst de eerste dus unrarren, en dan de 2e er bovenop. Je hebt ze alletwee nodig. Uiteindelijk heb je hiermee dus wel de volledige HistorX mod. Ik heb enkel de onhandige interface weggelaten, t'is de originele rF interface nu.
|
|
|
Post by amdr on Dec 29, 2009 17:11:43 GMT 1
Ik ben nen echte Historix man met GTL geinstalleerd enal dus dat was hier geen probleem ^^
|
|
|
Post by Rino on Dec 30, 2009 0:23:58 GMT 1
Als daar bepaalde patches voor nodig zijn om gpl te instaleren dan mag dat gepost worden zunne. Spaart me een hoop tijd Vista 32 is m'n platform ...
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 30, 2009 10:30:59 GMT 1
Een paar posts hierboven heb ik een 2e rar toegevoegd. Wie de eerste al had (en mas errors had) hoeft gewoon de 2e te downloaden en erbij te zetten. Btw, Rino, er is een groot verschil tussen GPL en GTL. 'Prix' en 'Touring' met name.
|
|
|
Post by Nolle on Dec 30, 2009 10:59:11 GMT 1
[quote maar je moet er wel nog de L2R addon bovenop installeren. [/quote] waar vind ik die addon
|
|
|
Post by Rino on Dec 30, 2009 13:58:56 GMT 1
Ow zei ik P ? T uiteraard is wat ik bedoelde
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 30, 2009 14:05:58 GMT 1
|
|
|
Post by Nolle on Dec 30, 2009 15:59:37 GMT 1
hé , hebben we daar niet eens een 2 uurs race gehouden in GPL ? me dunkt dat ik toen 3de werd met de Honda na U en Tom ? men gaf me geen kans met de Honda omdat ie zo gevoelig was voor zijn motor
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 30, 2009 17:53:57 GMT 1
hé , hebben we daar niet eens een 2 uurs race gehouden in GPL ? me dunkt dat ik toen 3de werd met de Honda na U en Tom ? men gaf me geen kans met de Honda omdat ie zo gevoelig was voor zijn motor Euhm... Die 12 u zijn op Spa GTL. Als ik me goed herinner bedoel jij een race op Le Mans in gpl?
|
|
|
Post by Rino on Dec 30, 2009 19:06:56 GMT 1
Krijg GTL maar niet aan de praat... Internal error when accessing one of the application's librarie. error code : 2 De update 1.1.0.0 is geinstaleerd alsook de starforce patch voor vista... Historix mod... wil ook niet C\program files\rfactor\gamedata\helmets\historic gt\ad verkuijlen_helmet.dds Negeren klikken schuift het probleem gewoon op naar de volgende file. Raar Ben nu die 2 delige mod die Tim hier gepost heeft aan downloaden. Hopelijk doet die het. Daar kan perfect die 12h race mee gereden worden ?
|
|
|
Post by amdr on Dec 30, 2009 19:16:22 GMT 1
Ja gtl werkt ni door vista. Ge moet nen crack installeren en dan werkt het wel En mss hebt ge ne corrupt download?
|
|
|
Post by Rino on Dec 30, 2009 20:17:11 GMT 1
Kwam van rfactor central. Zal later eens van de historix site zelf downloaden. Ook in de files van Tim krijg ik 5 errors van beschadigde bestanden tijdens het uitpakken. Sound files vooral , maar ook andere... miserie miserie. Maar tijd is niet aan m'n zijde momenteel , dus zal voor later zijn...
|
|
|
Post by Nolle on Dec 30, 2009 20:50:08 GMT 1
hé , hebben we daar niet eens een 2 uurs race gehouden in GPL ? me dunkt dat ik toen 3de werd met de Honda na U en Tom ? men gaf me geen kans met de Honda omdat ie zo gevoelig was voor zijn motor Euhm... Die 12 u zijn op Spa GTL. Als ik me goed herinner bedoel jij een race op Le Mans in gpl? aja , er stond een filmpje op de site en dat was idd op Le mans , een prachtig circuit , ik heb er fijne herinneringen aan
|
|
|
Post by Nolle on Dec 30, 2009 20:52:27 GMT 1
Kwam van rfactor central. Zal later eens van de historix site zelf downloaden. Ook in de files van Tim krijg ik 5 errors van beschadigde bestanden tijdens het uitpakken. Sound files vooral , maar ook andere... miserie miserie. Maar tijd is niet aan m'n zijde momenteel , dus zal voor later zijn... ik heb ook errors gekregen tijdens het uitpakken van de beide files , CRC errors , dat is een soort controle....
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Dec 30, 2009 21:13:35 GMT 1
Kwam van rfactor central. Zal later eens van de historix site zelf downloaden. Ook in de files van Tim krijg ik 5 errors van beschadigde bestanden tijdens het uitpakken. Sound files vooral , maar ook andere... miserie miserie. Maar tijd is niet aan m'n zijde momenteel , dus zal voor later zijn... ik heb ook errors gekregen tijdens het uitpakken van de beide files , CRC errors , dat is een soort controle.... Idem hier. Heb gisteren al het 1ste deel geïnstalleerd en met vandaag deel 2 te installeren tijdens het uitpakken ook CRC fouten gekregen. (3 geloof ik) Maar de mod werkt! Als is het voor een 12h race niet echt aangeraden om met corrupte files in je mod te zitten. Heb er men eerste rondes opzitten, en wat rijdt dat moeilijk seg. Maar wat is die Capri UBERCOOL!! (sorry, liet me even gaan. )
|
|