|
Post by Knarf on Oct 14, 2004 17:03:10 GMT 1
Juist eens wa door wa reclameboekskes aan het bladeren en wa zie ik daar... Grand Prix Legends in den Aldi.
Dus wie graag een originele versie wilt hebben en nog ergens 5,5€ heeft liggen --> op naar den Aldi !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 14, 2004 18:09:58 GMT 1
De Belgische Aldi zeker ... Ik zal eens kijken of z'm ook hier hebben. Ik zou 't zeker wel kopen in ieder geval
|
|
fiorano
Rookie VRL'er
Cas
|
Post by fiorano on Oct 14, 2004 18:15:01 GMT 1
Anders moet je eens bij bol.com kijken. Daar zijn ze ook niet zo duur.
Cas
|
|
|
Post by Buchinski on Oct 14, 2004 18:34:02 GMT 1
Juist eens wa door wa reclameboekskes aan het bladeren en wa zie ik daar... Grand Prix Legends in den Aldi. Dus wie graag een originele versie wilt hebben en nog ergens 5,5€ heeft liggen --> op naar den Aldi ! vreemd, ik heb op het net (www.aldi.com) de folder bekeken van 13 oktober en daar staat niets over in??
|
|
|
Post by arnold on Oct 15, 2004 11:55:10 GMT 1
ik heb mijn versie ondertussen binnen ! en dat voor 5.95 € ! nu eindelijk ook een originele versie.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 15, 2004 12:43:35 GMT 1
Nu wil ik ook de orginele versie Bij bol.com krijg ik 2 relevante results op 'grand prix legends'. Grand Prix Legends PC | CD-ROM | Sold Out | 2003 | € 8,99 | Grand Prix Legends PC | CD-ROM | Dice Multimedia | 2004 | € 4,99 | Nou wil ik wel natuurlijk de orginele orginele, en niet een Dice Multimedia her-druk, of wat het dan ook moge zijn Of vinden jullie dat een gekke gedachte? /update Toch maar de orginele versie besteld, ook al stond er 'sold out' bij. Ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 15, 2004 18:23:54 GMT 1
Ik heb de originele versie, maar ben dat race-handleiding-boekske verloren... Zou ik 6 euro geven voor een nieuwe doos? Wat zouden jullie doen?
|
|
|
Post by Knarf on Oct 15, 2004 19:09:05 GMT 1
Ik heb de originele versie, maar ben dat race-handleiding-boekske verloren... Zou ik 6 euro geven voor een nieuwe doos? Wat zouden jullie doen? boekske zit niet bij degene die nu wordt verkocht. Staat enkel op de cd... (of op users.pandora.be/riptor/gpl.rar ... is de "Game guide.pdf" en de "Four-Wheel Drift.pdf" die op de cd staat. Tenminste als het om de dvd-doos verpakking gaat (die ik heb bemachtigd nen tijd geleden in de mediamarkt). Ma volgens mij maken ze die kartonnen versie nie meer en gade die dus ook nergens meer vinden behalve op plaatsen waar die al 5 jaar in de rekken Four-Wheel Drift.pdf. edit: juist eens de game guide vlug doorgenomen en daar nog dingen in tegengekomen da ik nie wist. Ge kunt blijkbaar op ezelsoren klikken (op het circuit keuze scherm en als ge in de pits zit op da papier links) om extra info te zien (over het circuit, of wie allemaal meedoet me de race en met welke wagen).
|
|
|
Post by Buchinski on Oct 15, 2004 19:09:24 GMT 1
ik heb mijn versie ondertussen binnen ! en dat voor 5.95 € ! nu eindelijk ook een originele versie. OK in de Aldi aankondiging in de streekkrant stond het aangegeven. Het lijkt mij echter de CD case, kan er iemand mij bevestigen dat het gaat om de kartonnen doos versie met handleiding erin ? edit : ik lees net Knarfs opmerking, dat beantwoord mijn vraag ! Ik heb al 2x de versie van SoldOut Software + een originele CD (engelstalig) + een originele CD (franstalig). De Aldi aanbieding brengt mij dus niet echt meer iets bij ....
|
|
|
Post by arnold on Oct 16, 2004 12:00:58 GMT 1
OK in de Aldi aankondiging in de streekkrant stond het aangegeven. Het lijkt mij echter de CD case, kan er iemand mij bevestigen dat het gaat om de kartonnen doos versie met handleiding erin ? edit : ik lees net Knarfs opmerking, dat beantwoord mijn vraag ! Ik heb al 2x de versie van SoldOut Software + een originele CD (engelstalig) + een originele CD (franstalig). De Aldi aanbieding brengt mij dus niet echt meer iets bij .... het is de cd versie zonder handleiding , maar mijn vorige versie was een "illegale" ;D , nu ben ik "in regel"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 16, 2004 12:46:14 GMT 1
Owww Sold Out is een uitgever! Ik dacht dat die orginele GPL sold out (uitverkocht) was hahahaaaaa (yes).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2004 12:12:30 GMT 1
Ik heb die van Sold-Out net per post ontvangen. Helaas geen orgineel exemplaar in de zin van een doos met alles erbij, maar gewoon een dvd-achtig hoesje met een cd'tje erin. Zonde van de paar centen, had ik net zo goed die van Dice Multimedia kunnen kopen. 't Was het proberen waard
|
|