|
Post by Nolle on Oct 12, 2009 18:45:12 GMT 1
yo, ik kom iets héél eigenaardig tegen : heb nu al enkele keren rFactor herinstalleerd en heb telkens het volgende voor : alle toetsen werken uitgenomen de "enter" of "return" toets. is 1ste heel vervelend in het menu om mijn settings te veranderen. 2de ik kom op de server , iedereen groet me en ik kan wel een antwoord intypen maar kan niet bevestigen met "enter" , m.a.w. ik kan niks beantwoorden of vragen ... iemand enig idee wat er kan mis zijn ? en alvast aan Nico,Rudy en Ricardo mijn excuses om daarjuist zomaar de server te hebben verlaten
|
|
|
Post by Mee on Oct 12, 2009 20:10:13 GMT 1
Ik heb dat vroeger ook voorgehad: bleek dat ik "Change LCD" aan mijn Enter knop had gebonden, en dat kan daar niet goed tegen.
|
|
|
Post by Webbienl on Oct 12, 2009 20:27:23 GMT 1
en alvast aan Nico,Rudy en Ricardo mijn excuses om daarjuist zomaar de server te hebben verlaten np nolle, welkom terug iig
|
|
|
Post by Nolle on Oct 13, 2009 7:57:26 GMT 1
Ik heb dat vroeger ook voorgehad: bleek dat ik "Change LCD" aan mijn Enter knop had gebonden, en dat kan daar niet goed tegen. ik versta er niks meer van : zojuist een totaal nwe installatie gedaan , direct naar de settings/controls gegaan , daar stond idd de "Change LCD" knop op "enter" , dit gewijzigd , alle nodige instellingen gedaan en de volledige lijst overlopen zodat ik zeker ben dat de "enter" knop nergens meer aan toegewezen wordt.... ik kan nog steeds m'n "enter" knop niet gebruiken om iets te bevestigen zoals bijv bij de "chat" : ik typ iets in de chatbalk en ik mag dan doen wat ik wil er gebeurt niks als ik op "enter" duw.... héél vervelend
|
|
|
Post by amdr on Oct 13, 2009 17:18:29 GMT 1
mijn enter stond altijd op change lcd voor ik het op mijn Porsche stuur kon binden. Dus da kan normaal ni echt de reden zijn hoor
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 14, 2009 1:21:26 GMT 1
Dom vraagje... ook al eens geprobeerd met de Enter op het numerisch keypad?
|
|
|
Post by Nolle on Oct 14, 2009 11:32:54 GMT 1
Dom vraagje... ook al eens geprobeerd met de Enter op het numerisch keypad? Jawel Jan , werkt ook niet
|
|
|
Post by Nolle on Oct 17, 2009 9:26:11 GMT 1
is "voorlopig" opgelost door een klein programmaatje ( waarvoor dank Tim ) , ik kan er nu mee weg maar ben toch verder aan het uitkijken voor een desktop i.p.v. m'n laptop....
|
|