|
Post by Obi-Jan on Oct 10, 2004 18:23:23 GMT 1
Misschien een beetje laat om er nog mee af te komen, maar voor degenen die niet aan de Watkins Glen Invitational mogen meedoen stel ik het volgende voor:
We steken de "genodigden" op de Vege en wij racen ondertussen het "nog niet vrijgegeven" parcours dat ik deze middag op Bart Westra's server gezet heb. Ik denk niet dat het al eens in de Trophies is voorgekomen en ik heb er zelf ook nog niet gereden (alleen maar eens gechecked of het wel marcheerde en de online grid in orde was). Dus...
Om 20u wordt de server G.gpg op VROC gestart voor de VRL Mystery Track Race.
Parcours wordt om 19hr45 in chat bekend gemaakt (voor degenen die het nog zouden moeten downloaden) '67 wagens Intermediate long Advanced damage 30 minuten training xx ronden race geen shift-r limiet, maar probeer van het een beetje serieus aan te pakken. paswoord : agatha
Met dank aan ons aller Willy voor dit sjabloon... ;D
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2004 20:03:41 GMT 1
Erg leuk bedacht Obi-Jan Goed, ik hoorde dus precies om 8 uur dankzij Peter van deze thread. In alle haast de track gedownload, en op zoek gegaan naar sets. Helaas; geen sets te vinden zo snel De baan zelf was nogal... niet snel aan te leren. Dat komt vooral omdat ik de 67 wagens nog maar net ken, en alleen van Kya. De qualy ging zoals verwacht, en de race ook wel eigenlijk Binnen een ronde 2x shift-r gebruikt, en bovendien lag ik al mijlenver achter. Dus nadat ik nog even bij Wouter heb meegekeken ben ik maar gequit. Ik heb in ieder geval wel lol gehad, jammer dat de baan, wagens en computer niet echt wilden meewerken.
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Oct 10, 2004 20:42:22 GMT 1
Idd, rijkelijk laat Jan, zonde.......
|
|
|
Post by m635csi on Oct 10, 2004 21:47:08 GMT 1
voor mij mag het eigenlijk steeds zo zijn behalve spijtig dat het circuit niet zo meewilde op mijn pc er was geen zinvol beeld in te krijgen met die ouwe doos framerate -10 zonder volgers
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 11, 2004 8:19:20 GMT 1
En waar zat gij gisterenochtend, Jan ? ;D ;D Ik heb de eer van JPS helemaal alleen moeten verdedigen, maar ik heb het meer dan behoorlijk gedaan. Tweede !! (van de 2 finishers ;D ) Peter was ook afwezig, voor een keer dat het met de wagens van '65 was...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 11, 2004 9:10:27 GMT 1
Ik vond het wel leuk,twas me ook niet nieuw.We zouden dat eens moeten doen met een nieuwe track.Zodat niemand het al van buiten kent,niemand geen setup heeft.Eventueel met de 65 mod als het zo een technische baan is.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 11, 2004 14:57:31 GMT 1
En waar zat gij gisterenochtend, Jan ? ;D ;D in Zoersel. Kon ik niet buiten... ge zult merken dat ik me ook niet ingeschreven had. Mooi resultaat. Proficiat. Dat laat ik voor zijn rekening... Jan. =----
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 11, 2004 15:03:06 GMT 1
voor mij mag het eigenlijk steeds zo zijn behalve spijtig dat het circuit niet zo meewilde op mijn pc er was geen zinvol beeld in te krijgen met die ouwe doos framerate -10 zonder volgers Tja de keuze van het circuit was niet zo erg geslaagd, eigenlijk. 't Zag er makkelijker uit dan het was. Een paar tricky remzones en vooral de "zonken" in de weg voor bochten en het feit dat de verge ofwel altijd scherp hoger of lager ligt dan de baan is iets waar de physics in GPL slecht mee om kunnen. Er waren dus eigenlijk veel te veel incidenten om van een race te kunnen spreken. Dat had ik kunnen opmerken door zelf enkele rondjes te rijden, maar ja, ik wou het eerlijk spelen en zelf ook "koud" aan de start verschijnen. Jan. =---
|
|