Hello, 'k Ben nog nieuw op VRL en de meesten van jullie kennen mij waarschijnlijk nog niet maar laat me toe effe een saaie introductie te besparen voro het volgende... De lenzen van Frex zien er geweldig uit maar wat dacht je van de nieuwe patch van LFS met ondersteuning voor VR brillen?
Wat ze in dit filmke laten zien, is het beste wat ik sinds lang van een nieuwe racesim gezien heb... Of course, that's just my oppinion ;-) Wim
mmmmm... ik heb DivX 5.02 maar ik kan da filmke blijkbaar nie bekijken....
"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
Ja, het beeld draait volledig mee met je hoofd... Je hebt gewoon een VR bril op... Enfin "gewoon"... 't is te zeggen. Die bril die ze hier gebruiken kost naar het schijnt 1700$ <slik> Het enige wat ze nu nog moeten aanpassen, zijn de spiegels. Het zou cool zijn, mocht je door je hoofd te draaien in je buitenspiegels kunnen kijken. De binnenspiegel draait spijtig genoeg ook mee met je hoofd dus da's ook niet erg realistisch. W
ja é welkom wim , da brilleke zou sjiek zijn in gpl, we zouden dan durven kijken waar de andere zitten , want nu rijd ik alleen maar van de baan als ik rond mij kijk ;-)
Hello, 'k Ben nog nieuw op VRL en de meesten van jullie kennen mij waarschijnlijk nog niet maar laat me toe effe een saaie introductie te besparen
Welkom Wim... de gebruikelijke plichtplegingen kunnen wat mij betreft wel even wachten, maar het zou wel interressant zijn om te weten wanneer wij U op het circuit mogen verwachten. ;D
Mee: Moest niemand zijn pc willen upgraden reden we nog met GPL rond (dat zullen er een paar niet erg vinden, maar kom ). Denk je dat rFactor 1 of LFS toen die uitkwamen niet zwaar waren voor de pc's toen?
Dec 16, 2014 16:32:46 GMT 1
Rino: Heb destijds een pc gekocht on rf better te kunnen draaien Die doet nu nog dienst als vaste (non race) pc. Geen weggegooid geld
Dec 16, 2014 22:57:32 GMT 1
timothy: non racen?? Is da leuk?? Kan mij voorstellen dat die nonnen nie van de rapste zijn
Dec 21, 2014 16:00:12 GMT 1
Ben Cuypers: Ge zou van zo'n nonnen nogal kunnen verschieten denk ik
Dec 21, 2014 23:00:31 GMT 1