Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2004 23:05:02 GMT 1
Voor diegene die mijn nick op MSN de laatste paar dagen zagen als "Wim @ Home/Work... GPL Frustration"... een woordje uitleg van waar dat kwam... Maandagavond, GPL, Nurburgring... ik rijd een 8m00.149s waarbij ik een sub-8 mis door een geklungel bij het opschakelen uit de laatste bocht... Dinsdagavond, GPL, Nurburgring... ik rijd een eerste rondje van 8m01.302s, crash in de volgende ronde en rijd dan 3 rondjes na elkaar met de volgende tijden: 8m03.444s 8m01.005s 8m00.547s gevolgd door een rondje 8m00.870s na een crash in een poging tussenin... -> Wim fret bijna overheerlijk MS FF wheel + pedalen op van frustratie... Vanavond, GPL, Nurburgring... ik rijd eerst een paar sukkelrondjes, ga ff TV kijken en besluit nog 1 rondje te doen voor ik ga slapen... 7m59.460s wooooohoooo :-) (excuseer mijn enthousiasme) En weten dat het nog sneller kan wegens geklungel op Kesselchen dat me bijna 1 sec kost vgl met mijn andere replays... Yeah well... you cannot have it all ;-) Tijd om te gaan maffen maar ga eerst de replay backup'en en nog eens bekijken ;D Wim
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Oct 6, 2004 23:27:41 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2004 23:43:34 GMT 1
Grats Wim ,hoe doe je dat?Wat heb je gegeten?Frustratie noem je dat
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 7, 2004 0:32:39 GMT 1
Damn, en dat in Cooper waarschijnlijk. Grats Wim, da's straffen toebak.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 7, 2004 0:59:46 GMT 1
Grats Wim... da's verdomd rap, man.
Ik zit nu meestal rond de 8m15s... en ik zie me daar geen 15s meer afrijden ook.
Jan. =---
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Oct 7, 2004 6:55:40 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 7, 2004 8:53:01 GMT 1
THX ;D Niks speciaals gegeten;D Heb een merged replay staan op users.pandora.be/whendrix/WH67_nur_merged.rpyEen samenraapsel van 5 goeie rondjes. De wagens zijn genummerd volgens hun volgorde van aankomst. Interessant om te zien waar de soms kleine verschillen zitten. Blijkbaar verlies ik in mijn snelste ronde nog veel tijd in Karussel ook De frustratie was dus dat ik er de laatste dagen altijd zo dicht bij was en maar niet onder die 8m geraakte. Als ge ne 8.00.149 rijdt, kan dat redelijk frustrerend zijn Nee, ik heb eens ne Lotus uitgehaald. Cooper ga ik binnenkort eens proberen Dacht ik eerst ook;) Mijn tijden op de ring zijn echt wel in stappen vooruit gegaan, altijd denken dat je op een grens stoot waar je niet meer sneller kan, je laat het circuit een tijd liggen en probeert opnieuw. Plots rij je er dan een paar seconden af, enfin, zo gaat het bij mij Wim
|
|