|
Post by Rino on Sept 28, 2011 13:26:22 GMT 1
Zie dat er weer nieuwe screens zijn. Men gaat echt overboard met die HDR. Het is gewoon veel te contrastrijk, en verliest teveel detail. Hopelijk tweaked men dit nog een beetje. Dit is overkill.
|
|
|
Post by Webbienl on Sept 28, 2011 13:29:01 GMT 1
Zie ook het verschil tussen F1 2010 en F1 2011, less is more in 2011 als het aankomt op HDR
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 28, 2011 14:48:27 GMT 1
Idd, maar die HDR filter en andere grafische extra's zijn volledig persoonlijk te configureren...
|
|
|
Post by Rino on Sept 28, 2011 15:22:46 GMT 1
Dat is dan weer wel goed. Wist ik niet. Zoals velen als ik zo furums nalees. HDR is al goed en wel, maar het moet subtiel zijn. Dan heeft het meerwaarde ipv afbreuk.
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Sept 28, 2011 16:19:47 GMT 1
Voor deze screenshots zijn we inderdaad vrij extreem gegaan. Ik ben er zelf geen grote voorstander van, maar we wilden eens iets anders laten zien dan 'rF1' .
|
|
|
Post by Rino on Sept 28, 2011 18:03:07 GMT 1
Wel kijk. Voor mij personelijk hoeft al die bling bling niet. Als het iets beter is dan rF1 dan is dat al ok. Bijzonderste zijn die (nieuwe) physics die moeten overtuigen!
|
|
|
Post by timothy on Sept 28, 2011 18:07:15 GMT 1
en dat het ooit ge-released wordt is ook niet onbelangrijk...
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 28, 2011 18:23:50 GMT 1
Ik kijk ook wel veel meer uit naar video's die de physics engine laten zien. Crash physics, damagemodel, marble en grip timelapse gedoe enz. Het weermodel, ... Of wat er al klaar van is. Achterover vallen van de schoonheid doen we toch nog niet van dit. Bwa, maakt eigenlijk ook niet veel uit. T'is beter dan een maand wachten zonder nieuws, maar die matige reacties zijn te verwachten. Die cockpit vind ik nog de beste, maar idd, alles is idd redelijk contrastrijk en cartoony. Het ziet er nog uit als rF met een laagje goedkope makeup. Het mag gerust wat fletser en natureller van kleuren en scherper van textures. Maar het kan niet genoeg gezegd zijn: WIP!
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Sept 28, 2011 18:56:01 GMT 1
fletser en natureller van kleuren Ge moet kiezen eh: ofwel naturel, ofwel flets. Naturel en flets gaan absoluuuut niet samen, nooit. Als bijvoorbeeld de zon fel op gras schijnt, pikken mijn ogen een beetje, terwijl in sommige games het gras in die omstandigheden grijs is. Naturel? Sommige mensen slapen zelfs met een zonnebril op denk ik, en appreciëren de natuur niet meer in volle glorie . Al moet ik toegeven dat de meeste goedkope monitors de dag van vandaag oversaturated zijn. Daar kan niets realistisch mee aangevangen worden, full stop. Ik snap de mensen niet die duizenden euro's aan sim-hardware kunnen uitgeven en dan besparen op rommelschermen. Och ja, logisch verstand en de mensheid gaan al lang niet meer samen ...
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 28, 2011 19:49:59 GMT 1
Dan kijk ik eens uit naar screens in de schaduw.
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 28, 2011 20:10:39 GMT 1
En de kleur van het gras daarom doen we het allemaal nietwaar!
Bij rFactor draait het enkel om physics, en daar weten we nagenoeg nog niets van, voornamelijk omdat dat praktische problemen geeft bij het weergeven in screenshots.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Sept 28, 2011 20:10:40 GMT 1
Zo vond ik volgende foto wel grappig toen Francorchamps in iracing uitkwam. Op het eerste zicht lijkt (voor mij) de kleurrijkste foto van de game te zijn, aangezien dit meestal veel kleurrijker en getekend is, maar niets is minder waar...
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 28, 2011 20:49:15 GMT 1
En de kleur van het gras daarom doen we het allemaal nietwaar! Bij rFactor draait het enkel om physics, en daar weten we nagenoeg nog niets van, voornamelijk omdat dat praktische problemen geeft bij het weergeven in screenshots. Lol, eentje voor de rF3 wishlist anno 2019.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 29, 2011 7:32:04 GMT 1
En de kleur van het gras daarom doen we het allemaal nietwaar! Bij rFactor draait het enkel om physics, en daar weten we nagenoeg nog niets van, voornamelijk omdat dat praktische problemen geeft bij het weergeven in screenshots. Lol, eentje voor de rF3 wishlist anno 2019. Kunnen we daarin een bevestiging zien dat rF2 zeker voor 2019 uitkomt? ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 29, 2011 7:37:40 GMT 1
Ik gok dat ze nu mikken op de feestdagen voor een release, maar dat zei ik vorig jaar ook!
|
|