|
Post by Nick on Sept 29, 2011 8:09:11 GMT 1
Ik gok dat ze nu mikken op de feestdagen voor een release, maar dat zei ik vorig jaar ook! [melig]Elke dag dat rFactor2 uitkomt zal wel een beetje een feestdag zijn zeker? [/melig]
|
|
|
Post by Mee on Oct 12, 2011 13:27:26 GMT 1
Op hun Facebookpagina is het tegenwoordig altijd "TBA 2011". Een release gaan we in 2011 dus niet zien als je het mij vraagt.
De open beta zal er waarschijnlijk wel zijn dit jaar.
|
|
|
Post by Mee on Oct 13, 2011 18:54:41 GMT 1
Normaal gezien vandaag nog een nieuw filmke!
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 13, 2011 19:55:59 GMT 1
Dit? Met een klassieke Monaco hebben we dus goed gegokt een paar maand geleden.
|
|
|
Post by Cedric on Oct 13, 2011 20:06:32 GMT 1
Idd wou het ook net zeggen, nice ;D Waar ze dan die bomen vandaan haalden snap ik niet goed. Of hadden ze het over veel trackside objects in het algemeen?
|
|
|
Post by Mee on Oct 13, 2011 20:55:25 GMT 1
Waar ze dan die bomen vandaan haalden snap ik niet goed. Zouden idd veel bomen staan, en op de classic Monaco is dat eigenlijk wel zo... Beetje mixed feelings bij dit clipje. Bij de meeste beelden denk ik nog altijd "rFactor 1-niveau" (zeker nu met CARS in het achterhoofd), maar dan zijn er 2 schitterende on-boards (check die schaduw!) + dat ene helishot van de bocht voor de tunnel: om uw vingers af te likken! Nu, met dit grafisch niveau ben ik zéker content, anders gaan we de 60 fps niet halen . Zitten ook knappe animaties in trouwens, zoals de marshalls die daar in de bocht staan, en de vlaggenman natuurlijk.
|
|
|
Post by Mee on Oct 13, 2011 21:11:32 GMT 1
Van Wheatley zijn blog/ISI's forum:
- ...but also have licensing deals for real content from the first four decades of Formula One (some in the initial release, some to come later). - We hope those of you who will want to participate in the open modders beta testing period are almost ready…
|
|
|
Post by strand on Oct 13, 2011 23:20:48 GMT 1
Je kon op het filmpje ook even zien dat ze eau rouge omhoog reden.....misschien vandaar die bomen?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 14, 2011 3:25:40 GMT 1
Eau Rouge? Ik zie enkel Monaco. Maar een classic Spa gaat er bij zitten, da's al redelijk lang geweten. Ik voel een GPL revival aankomen voor ons jubileumjaar.
|
|
|
Post by Knarf on Oct 14, 2011 8:09:12 GMT 1
Blijbkaar ben ik de enige die dit filmpje zwaar bedroevend vind. In vergelijking met F1 2011 vind ik die graphics echt wel beneden alle peil eigenlijk...
Ik vind dat onversneden onboard filmpje van die '60 F1 in CARS veel indrukwekkender dan deze commerciele trailer.
|
|
|
Post by timothy on Oct 14, 2011 8:26:07 GMT 1
i dont care about movies...zolang dat de psychics deftig zijn ben ik al ferm content. Eens je aan het racen bent let je toch niet meer of er veel of weinig bomen staan en of de marshalls bewegen of niet imo
|
|
|
Post by Cedric on Oct 14, 2011 8:38:05 GMT 1
Idd Timo zo denk ik er ook over. Als de graphics ook maar een beetje beter zijn dan rF1 ben ik zeer tevreden. En geloof mij, dat zullen ze zijn Hebben we trouwens al 100 % simulaties zien passeren met dezelfde graphics als F1 2011? Dacht het niet. Ik wil maar zeggen, voor goede physics moet je het een en ander overhebben. Just my 2 cents zoals Timo V. zou zeggen
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 14, 2011 13:53:36 GMT 1
Blijbkaar ben ik de enige die dit filmpje zwaar bedroevend vind. In vergelijking met F1 2011 vind ik die graphics echt wel beneden alle peil eigenlijk... Ik vind dat onversneden onboard filmpje van die '60 F1 in CARS veel indrukwekkender dan deze commerciele trailer. Je bent niet alleen frank, ik vind het geen reclame voor grafics anno 2011. Ik begrijp echt niet dat ze zoiets publiek maken zonder dat alle "blingbling" geactiveerd is. Ok, grafs zijn ondergeschikt aan physics, maar ze maken wel een groot deel van het immersion gevoel.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 14, 2011 19:11:13 GMT 1
We hope those of you who will want to participate in the open modders beta testing period are almost ready…
Dit is anders wel bemoedigend.
GPL in de regen op het oude Spa, hmm opdrogende lijn bij Eau Rouge, nat bij Masta en droog in Blanchimont... brrrr.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 14, 2011 19:36:16 GMT 1
Het gaat inderdaad niet om de graphics, maar over physics hebben we nog niets om over te oordelen. Daar verwacht ik héél veel van. Ik vind het een super track, zeker als je het van bovenaf ziet. Fantastisch detail. Maar toch efkes negatief doen over wat rF2 laat zien, los van het circuit. Grafisch mist het zeker de '2011' details. het ziet er uit als rF met een nieuw laagje, alsof er maar 2 jaar tussen zat. Alle 'blingbling' gaat het zelfs niet recht trekken volgens mij. Het zijn eigenlijk zelfs niet eens kleine details: Cardboard publiek, niet zo highres of highpoly wagens. Ik blijf bij m'n idee dat ik alles ook te flashy gekleurd vind. Vergelijk het met CARS: daar is de zon óók serieus verblindend, maar de kleuren zijn veel minder 'kleurboek'. iRacing ziet er ook zo geloofwaardig uit, ondanks het gebrek aan actieve lighting. Op zich ziet het track er idd verbluffend uit, maar het kon evengoed idd een track voor rF1 zijn. Beetje pijnlijk om te zien eigenlijk nu we allemaal verbluft zitten te gapen naar C.A.R.S.
|
|