|
Post by Knarf on Jul 14, 2009 21:09:27 GMT 1
Net zoals vorig seizoen houden we ook dit seizoen een enquete. spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=cFVEeXhBX0FTTjBQX0Z2d0hTelVEZXc6MA.. We gaan zo een enquete doen voor ieder seizoen. Dus deze enquete geld enkel voor de WT2010. In principe pakken we de 3 (of 4 ?) beste mods uit deze enquete. Maar we gaan uiteraard niet met 2 F1 mods in 1 seizoen rijden bijvoorbeeld. We zorgen ervoor dat de we mods uit verschillende categorieen pakken (de categorieeren zijn openwheeler, historics, gt's, touring)
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 14, 2009 21:27:19 GMT 1
De week van 11 augustus loopt de enquête af en maken we de resultaten bekend.
|
|
|
Post by Johan Nieuwenhof on Jul 14, 2009 21:34:02 GMT 1
Done!
|
|
|
Post by Wilco on Jul 15, 2009 11:41:10 GMT 1
Dat lijkt er meer op ;D
|
|
didi
Rookie VRL'er
Dieter Debonne
|
Post by didi on Jul 15, 2009 13:37:46 GMT 1
veel keus iig...
|
|
|
Post by Knarf on Jul 15, 2009 15:29:01 GMT 1
Zijn ongeveer dezelfde mods als vorige keer hoor Wilco. Wat het publiek toen heeft gekozen stond u misschien niet zo aan maar wat de admins hebben voorgesteld lijkt er wel heel hard op (paar mods die echt heel veel - punten hadden zijn er niet meer bij en vervangen door nieuw uitgekomen mods)
|
|
|
Post by Rino on Jul 15, 2009 19:05:01 GMT 1
Al done. Een vergelijkbare enquete voor de tracks volgt dan neem ik aan ? Is misschien een ideetje om tussen een WT en een ST te switchen tussen europeese circuits en overzeese? Kwestie van de logistieke kosten te drukken
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jul 15, 2009 21:29:20 GMT 1
Done!
|
|
|
Post by Knarf on Jul 16, 2009 6:53:05 GMT 1
Een vergelijkbare enquete voor de tracks volgt dan neem ik aan ? Normaal gezien niet
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 16, 2009 8:33:39 GMT 1
Nee, tracks kiezen we nog altijd zelf. Daar proberen we zoveel mogelijk tracks te hergebruiken uit vorige seizoenen waarvan we weten dat ze geen grote bugs hebben + maximum een derde nieuwe tracks. Zodat het grootste deel herkenbare tracks blijven, en je niet elke week opnieuw iets helemaal onbekend moet aanleren, maar er toch regelmatig een uitdaging is voor de pro's om een nieuw track te leren. Als het je eerste seizoen bij ons is zijn er wel nogal veel nieuw, maar dat betert naarmate je seizoenen meedraait. De tracks moeten passen bij de wagens, en eventueel geven we er een thema aan. Als er een raceserie gekozen is slaan we er dan eens de echte kalender op na om te zien of er tracks zijn die wij ook kunnen kiezen. Voor historics kiezen we passende oud, of oud aanvoelende circuits. De V8 Supercars hebben we op Australische tracks gereden bvb, de BES mod rijden we nu op amerikaanse ALMS tracks. (behalve de Ring, maar die rijden ze ook met gelijkaardige wagens in de VLN serie.) Vorig seizoen reden we trouwens met BES grotendeels op Europese tracks. Het moet een beetje een evenwichtige mix zijn ook, een beetje van alles. Een hobbelig circuit, een snel circuit, traag, technisch, lang, kort... Zo'n selectie is niet eenvoudig, en dat laat ik liever niet aan een poll over.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 16, 2009 10:28:34 GMT 1
Ik heb gisteren wat rondje gedraaid met:
- de Champcars 07-mod - de Indycar 94-95-mod - de Indycar 09-mod - de Serie International du Mans (met LMP 1 en LMP 2)
Met elke wagen 30l benzine verstookt op Brno (wat btw een baan is die we nog eens zouden moeten aandoen want toch wel top.)
Dan van de vier mods, om er drie over te houden, één geëlimineerd en dat werd de Indycar 09-mod : er klopt IMO iets niet met die mod. Vooral het geluid vind ik storend : als je van het gas gaat voor een bocht, is het precies of de motor valt stilt. En het rijdt, zeker in vergelijking met de twee andere open wheel-mods, ook niet zo lekker IMO.
Was wel een close call met de Serie International du Mans. Volgens mij hebben die veel te veel grip, zeker de LMP 2. Het is precies alsof je op rails rijdt. De Python in de Efteling of zoiets.
De twee andere mods, CC07 en Indy 94-95, zijn IMO alle twee super. In de 07-wagens heb je bakken grip wat te verwachten was maar je moet echt wel bij de pinken blijven. Bloedsnel en redelijk bestuurbaar maar je moet wel wakker blijven want anders is de wagen op drift en gaat het meestal fout.
Idem voor de Indy 94-95 : met H-shifter is dit echt plezier. De spiegels op deze wagens zijn wat buggy maar je kan dat gemakkelijk aanpassen door ergens in de plr-file de optie van spiegels die met de cockpit mee bewegen uit te vinken. Dan werkt het perfect. En wat een sound ... Voor mij favoriet van de 4 tot nu gereden mods : maar de CC07 komt dichtbij.
Timo
|
|
|
Post by Wilco on Jul 16, 2009 11:16:47 GMT 1
Zijn ongeveer dezelfde mods als vorige keer hoor Wilco. Wat het publiek toen heeft gekozen stond u misschien niet zo aan maar wat de admins hebben voorgesteld lijkt er wel heel hard op (paar mods die echt heel veel - punten hadden zijn er niet meer bij en vervangen door nieuw uitgekomen mods) Nu je het zegt ja Zolang er maar neit weer een BMW 320 E21 in komt ben ik tevreden ;D
|
|
|
Post by timothy on Jul 17, 2009 13:12:23 GMT 1
vwala en nu in spanning afwachten...
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 3, 2009 10:16:24 GMT 1
Deze week is de laatste week om te stemmen, begin volgende week maken we de resultaten bekend.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 4, 2009 16:52:56 GMT 1
Misschien wat laat, maar kan Cart Factor niet op de lijst? Die is van de week gereleased en is jummie!!!
|
|