|
Post by Timpreza on Aug 4, 2009 17:24:40 GMT 1
Nee, dat is het nadeel. Er zijn altijd wel mods die uitkomen nadat we onze lijst opstellen, maar die komen er dan niet meer bij. Een bijkomend gevaar van zo'n laat toegevoegde mods is de hype er rond. Nu zou iedereen die wel willen, maar als we pas 3 maand later met die mod rijden kunnen de bugs misschien boven komen en kan de hype al lang over zijn... Maar in elk geval, die mod komt er bij de volgend enquête wel tussen.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 9, 2009 21:31:32 GMT 1
Done...
Hoewel ik wel een paar vraagtekens plaats bij de WSC1970-mod... persoonlijk vind ik 'm geweldig en ik heb er zeker geen probleem mee van ermee te gaan rijden, maar de verschillen tussen de klasses en de wagens onderling binnen een klasse zijn "ééénorrem" en dat doet toch een beetje af aan het competitie-element, volgens mij.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 10, 2009 0:19:43 GMT 1
De uitslag SO'76 : 34 punten TCL : 30 punten RaceX Cat : 28 punten Du Mans : 27 punten PCC-RD : 27 punten Wat we nu precies gaan rijden is nog niet beslist. Buiten SO'76 dan. Het probleem is dat SO'76, TCL, en RaceX alle 3 onder de categorie 'historics' vallen en we normaal 3 verschillende categoriën rijden. De mods die in de enquete een lagere score hadden dan deze 5 komen niet in aanmerking.
|
|
|
Post by fragske on Aug 10, 2009 7:16:17 GMT 1
Dat is op zich toch niet zo erg? We rijden dan misschien wel met 3 dezelfste categoriën, maar anders rijden we elke trophy met krak dezelfste mods (BES, V8, die oude bmw's ...) Tijd voor wat vernieuwing!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 10, 2009 8:37:02 GMT 1
't Is nog maar de vraag of vernieuwing dan ook automatisch verbetering is? Bij de WT was er aanvankelijk veel commentaar op de BES-mod, omdat die maar bleef terug komen zogenaamd. Zoals de kaarten nu liggen is het mogelijk dat de BES-mod vervangen wordt door de Serie Internationale du Mans. In andere woorden: een mod waarbij de physics van de GT-wagens zeer vergelijkbaar zijn met de BES-mod maar IMO net iets minder (tenzij ze inmiddels gelijk geschakeld zijn) en waarbij de physics van de proto's voornamelijk doen denken aan hoe een grafisch ver doorgeëvolueerde versie van Outrun, met evenwel ongewijzigde physics, er uit had kunnen zien. Ik overdrijf, maar toch... En dan de V8's, die krijgen nu negatieve punten? Misschien is daar wel al veel mee gereden, maar lees elke thread van een V8-race en elk van die race's zorgden blijkbaar voor race's die bol stonden van de duels, van close racen... kortom, races die iedereen zeer goed schenen te smaken. Nietttegenstaande dat denk ik dat uit de huidige lijst SO76, TCL en PCC RD een zeer leuk programma kunnen vormen. Er zitten dan wel weer geen openwheelers bij. Ik denk dat Formula Nippon er nogal uitschiet bij de openwheelers ... Maar heb niets gezegd. Timo
|
|
|
Post by fragske on Aug 10, 2009 10:47:10 GMT 1
ik vond het net tof wanneer ik bij de VRL kwam racen dat we elk seizoen wel iets nieuws hadden om mee te rijden. Ik heb V8supercars een negatieve score gegeven omdat ik dat echt kutbakken vind om mee rond te bollen. Als ik dan toch een openwheeler zou moeten kiezen rijd ik het liefst met de F1 GP79 , spijtig dat die nooit aan bod komen.
|
|