|
Post by rikodc on Jul 9, 2009 9:03:49 GMT 1
Kijk, ik zie het als volgt: Als ik het allemaal kon betalen, al die extra mods en tracks, zat ik nu wel iRacing te doen. rFactor kost me gelukkig niks per maand. Wat mods betreft, ik heb al een keer gevraagd of ik een auto mocht maken/blueprints kon krijgen, dit ging helaas niet omdat een ander al bezig was met deze mod. (het betreft de saker) Helaas hebben die nu gewoon een LMP mod genomen en er de saker naam op gezet
|
|
|
Post by Wilco on Jul 9, 2009 11:37:28 GMT 1
Ze lopen natuurlijk vooruit op de komst van rFactor2. Zou rFactor2 ook betaalde mods en services krijgen net als in iRacing? En daar gaat het succes van rFactor rFactor moet gewoon rFactor blijven en niet een of andere neppe port van iracing... Maar ik geloof er eigenlijk niets van, ze zallen heus wel zien dat ze op de iracing manier geld kunnen verdiennen, maar dan worden ze een conqurent van iracing. Doen ze het zoals rF1 hebben ze vrij spel, zo verdien je er maar een keer aan maar dan word rFactor 2 wel grooter en bekender.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 9, 2009 14:03:43 GMT 1
Helemaal eens met je verhaal Timo, zolang je er als modder niks voor vraagt. Echter, kijk op rFactorCentral. De meeste mods gebruiken *wel* de echte namen, om paints en billboards met allerlei sponsornamen nog maar niet te noemen. Kortom, in de huidige vorm zijn de meeste mods illegaal, maar zal er niet tegen opgetreden worden zolang er geen geld voor gevraagd wordt.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 7, 2009 18:46:02 GMT 1
Heel veel mods teams hebben ondertussen beslist om niks aan racesimway te geven. Dit omdat racesimway met hun mods geld wilt verdienen... Hierdoor zouden de mod teams zelf wel eens problemen kunnen krijgen omwille van licentie zaken. - CTDP
- GSMF
- Apex modding
- Erale
- dmatzies
- Racing Line Developments
- Enduracers
- Com8
- RPMT
is een greep uit de modders die weigeren dat hun werk op racesimway komt...
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 7, 2009 21:11:35 GMT 1
Geen goed nieuws dit, maar ze hebben gelijk. Hopelijk komt er een alternatief voor rfcentral, en hopelijk gaat heel de mooie database van mods en tracks niet verloren...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2009 8:20:33 GMT 1
Je komt hier weer heel snel terug op het verhaal of mods wel legaal zijn, maar wat je zeker weet is dat als er iemand geld aan verdient, die persoon veel interessanter wordt voor advocaten van de betreffende merken (circuits, wagens, race series) om aan te pakken. We zullen zien hoe 't uitpakt allemaal, maar voor de zekerheid zou ik vast de rFC site gaan backuppen!
|
|
|
Post by Knarf on Sept 1, 2009 10:01:58 GMT 1
Nou moe.... Van een mislukte start gesproken.... Als ik naar www.rfactorcentral.com/ surf loopt die countdown teller nog altijd lustig verder. -1day -1u-50m-20s Op www.simraceway.com/ kan ik niet inloggen en zonder login kunt ge helemaal niks doen.... Het is ook onmogelijk om een login account aan te maken...
|
|
|
Post by Webbienl on Sept 10, 2009 10:27:43 GMT 1
Het is nu 10 september, en ik kan nog steeds niet inloggen op simraceway met mn rfc account... phail
|
|