|
Post by Buchinski on Sept 30, 2004 9:19:50 GMT 1
... Ik zie me meer als een gentleman racer à la Joakim Bonnier of Carl Godin de B. of nog vele anderen die het ook meer deden voor de eer en het plezier dat ze eraan beleefden. ... Deze mens kent zijn klassiekers !
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 30, 2004 9:30:40 GMT 1
... Ofwel racen we gewoon zoals het hoort: in wat we willen voor wat we waard zijn. Met de brede top die we hier hebben zal dat zeker niet eentonig worden... Ik heb ook altijd dat gevoel maar de startvelden met een meute lotusses of eagles die strijden voor de overwinning krijg je natuurlijk enkel en alleen omdat wijde mogelijkheid hebben om zonder consequentie whatsoever gelijk welke wagen eruit te pikken. In 1967 (of eender welk jaar for that matter) is dat natuurlijk nooit het geval wegens : - talent (of gebrek eraan) - centen (of gebrek eraan) - omdat er maar x-aantal wagens beschikbaar zijn voor een gegeven merk Persoonlijk zou ik eerst eens willen podiums rijden en winnen vooraleer ik uitdagingen wil aangaan zoals "eens kijken of ik dat ook niet kan met en minderwaardige wagen"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 30, 2004 9:48:34 GMT 1
Het kan niet de bedoeling zijn van te veel regelkes in te voeren denk ik. De simpelste oplossing is dikwijls de beste...
Voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit... zolang ge maar van mijne Cooper afblijft ;D
'k Weet dat ik op bepaalde circuits van de winter trophy kansloos ben op papier maar ik zal er (hopelijk) wel staan op een aantal andere banen ;-)
Wim
|
|
|
Post by arnold on Sept 30, 2004 10:33:10 GMT 1
Voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit... zolang ge maar van mijne Cooper afblijft ;D wim kort én krachtig... ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 30, 2004 15:54:37 GMT 1
Dan niet, we gaan racen zoals voorzien. Puur en simpel.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 1, 2004 18:43:12 GMT 1
Er komt dus geen chassisregel?
|
|
hermanh
Experienced VRL'er
Hope is dope.....
|
Post by hermanh on Oct 1, 2004 21:55:43 GMT 1
;D Welkom in de leeuwenkuil ;D
|
|
|
Post by m635csi on Oct 1, 2004 22:22:33 GMT 1
1e race.allen met de cooper 2e race allen met de lotus 3e race enz
|
|
|
Post by arnold on Oct 2, 2004 8:01:41 GMT 1
1e race.allen met de cooper 2e race allen met de lotus 3e race enz is ook geen slecht idee , zoiets als een merkenrace ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 2, 2004 12:46:18 GMT 1
Geen chassisregel dit seizoen, we gaan de mensen laten racen waar ze willen mee racen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2004 9:10:26 GMT 1
Hehe oké dan Tim; hoewel ik dat idee van een loting per race ook niet slecht vond.
|
|