|
Post by Knarf on Sept 23, 2004 16:27:03 GMT 1
Hier wa reclame maken voor de vijand :-) Binnenkort gaat DSZ dus met een nieuw seizoen van start. Meer info is te vinden op: dutch.simracingzone.net/forums/viewtopic.php?p=102642Dus als ge op donderdagavonden (of woensdagavonden voor de testrace) nie weet wa doen dan kunde die league altijd joinen (zitten al wa vrl'ers bij zoals ik, bart, pieter, marc vekeman, ...). Ze rijden wel enkel 67 wagens....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2004 20:09:26 GMT 1
Hier wa reclame maken voor de vijand :-) Binnenkort gaat DSZ dus met een nieuw seizoen van start. ...En mee wa auto gaat gij rijden ? Ik twijfel tussen Cooper en Honda, denk da'k hier volgend seizoen de Brabham eens ga nemen
|
|
|
Post by Knarf on Sept 23, 2004 22:08:40 GMT 1
Ik ben ingeschreven met de Ferrari
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 24, 2004 7:20:55 GMT 1
Mmm, ik twijfel of ik nog iets zou bijdoen, kwestie van meer oefening en ervaring te krijgen ....
Die organiseren ook F2 en eigenlijk ben ik wel eens aangetrokken tot een andere klasse ... maar daar staat weinig uitleg over op de site, hoe doe je dat dan je inschrijven voor F2 ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2004 9:11:00 GMT 1
Mmm, ik twijfel of ik nog iets zou bijdoen, kwestie van meer oefening en ervaring te krijgen .... Die organiseren ook F2 en eigenlijk ben ik wel eens aangetrokken tot een andere klasse ... maar daar staat weinig uitleg over op de site, hoe doe je dat dan je inschrijven voor F2 ? Ze hebben alleen de eerste 2 seizoenen F2 gereden Willy, dat wordt nu niet meer georganiseerd, wegens te weinig interesse veronderstel ik
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2004 9:18:43 GMT 1
't Klinkt wel aanlokkelijk. Heb daar ook een paar jaar mee samengereden en het is een prettige bende, ook in het echt.
Maar als ik me daar ga inschrijven, wordt het weer veel te druk en moet ik er hier of bij de lfgpl mee stoppen. Als ze me hier in D2 stoppen misschien ?
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 24, 2004 12:41:42 GMT 1
Euh Mario, van mijn part mag je daar in D2 meerijden, maar je wou geen 65's meer rijden?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2004 13:07:39 GMT 1
Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt, maar ik bedoelde dat als ik in D2 wordt ingedeeld, dat ik dan misschien zou overwegen om met DSZ mee te rijden met de '67-versie. Zolang ik in D1 blijf, heb ik niet meteen redenen om hier te vertrekken, wees gerust .
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Sept 26, 2004 9:27:11 GMT 1
ben ook ingeschreven met Ferrari
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2004 9:26:15 GMT 1
Jakkes, slechts 1 divisie bij DSZ, dat wil dus zeggen: 50% races met maar 1 reset Hmm, 'k zal maar beginnen oefenen met volle tank dan
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2004 11:10:57 GMT 1
Dat zijn pas races die de moeite zijn ;D ! Even serieus : heb bij hen ooit een seizoen meegereden waar de races 50 % waren en zonder shift-r. Ben in ongeveer 2/3 van de races in de punten gefinishet (en was lang niet steeds de laatste ). De voldoening die je er dan uit puurt is des te groter . Was ook toen dat ik mijn enige ronde tot nu toe aan de leiding heb gelegen : in een Eagle op Mexico, de openingsronde, aah wat een herinneringen.
|
|