|
Post by Hill2button on Sept 15, 2004 13:34:11 GMT 1
Ne maat van mij heeft een MOMO stuurwiel. Nu, in GPL staan Gas en Rem op 1 as. Hij zou de gas en de rem graag op een aparte as krijgen.
Iemand een idee hoe dat kan lukken?
Tnx
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 15, 2004 14:00:26 GMT 1
Nope, had mijn pedalen aan de kant geschoven wegens het spiking probleem en toen ik met dubbele controller reed kreeg ik idd ook de beide pedalen NIET op verschillende assen .. Op RSC weten ze dat wss wel.
|
|
|
Post by arnold on Sept 15, 2004 16:16:30 GMT 1
Ne maat van mij heeft een MOMO stuurwiel. Nu, in GPL staan Gas en Rem op 1 as. Hij zou de gas en de rem graag op een aparte as krijgen. Iemand een idee hoe dat kan lukken? Tnx vooreerst zien dat dit goed is ingesteld in Windows zelf. voor Windows XP : ga naar start,configuratiescherm,spelbesturingen,selecteer het momo stuur,eigenschappen,instellingen en zorg dat het vinkje weg is bij "pedalen aangeven als....gecombineerd" , daarna sluiten en zoverder... nu in gpl : options,controls : zord dat de keuze"direct input" gemerkt is en dan calibratie...calibreer het stuur,gas en het kan gebeuren dat je onderaan dit scherm op het pijltje moet klikken voor volgend scherm om de rem axis te calibreren. na de calibratie moet je de verschillende assen en knoppen vastleggen bij "set controls" normaal moet dit nu lukken....succes !
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 16, 2004 0:45:05 GMT 1
Ik weet dat er een probleem is met de "originele" LWFF en de nieuwe drivers... Daarbij worden namelijk de gas/rem zowel combined (op Y) als individueel (op RX en RY) doorgegeven, zelfs al staat combined niet aangevinkt.
Calibreren in GPL gaat dan wel, maar bij het toekennen neemt GPL de laagst genummerde (en dus combined) as voor gas en rem. Dat zou mogelijk ook het probleem kunnen zijn.
Ik weet niet of er nen truc is om dat te omzeilen, sorry...
Jan. =---
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 16, 2004 20:05:48 GMT 1
Ik lees net dat het gelukt is om de rem en de gas op twee assen te zetten. Tnx guys!
|
|