|
Post by Timpreza on Sept 14, 2004 7:50:28 GMT 1
forum.rscnet.org/showthread.php?t=173255Ziet er zeer goed uit. Vergelijk eens die replay met je eigen pb in replay analyser en zie het verschil. De auto genereert nog wel veel teveel downforce (evenveel als een '77 - '78 auto), maar het concept is er en het werkt blijkbaar prima. Je ziet de auto echt in zijn veren zakken naar mate de snelheid toeneemt. Nu nog de downforce verminderen tot een realistisch level en laat ons 69 spelen! (de mod dus é... )
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 14, 2004 9:05:05 GMT 1
In de '69 mod neemt de massa van de auto toe naarmate hij meer "downforce" heeft en dus ook de inertie, in tegenstelling tot "echte" downforce zoals hier gemodelleerd.
Staat wel bij dat het tof zou zijn van het in de '69 mod te gebruiken, maar daar is dit systeem nog niet volwassen genoeg voor (draait nog maar op 1 soort processor, bvb.).
*Edit: valt me ook op dat hij hier downforce zonder drag simuleert, de valsspeler... ;D
Jan. =---
|
|
|
Post by Knarf on Sept 14, 2004 10:04:56 GMT 1
Hij demonstreert wel downforce maar als ge wat verder leest wil hij eigenlijk het omgekeerde bereiken...
Verder zit de downforce ook niet op 2 punten (voor en achtervleugel) en ik twijfel eraan of hij dit gaat afwerken want downforce intresseert hem duidelijk niet. Hij zal imo het omgekeerde effect eerst volledig uitwerken en later mss downforce. Dit zal dus volgens mij zeker niet in 69 zitten...
|
|