|
Post by Hill2button on Sept 11, 2004 18:55:50 GMT 1
Ik vraag me af of het normaal is dat ik redelijk gemakkelijk de 67 bench haal, in tegenstelling tot de 65 bench?
Heb daarstraks een aantal ronden 67 gereden, en ik zat al direct onder de bench van silverstone... vreemd...
|
|
|
Post by Petrol on Sept 11, 2004 19:55:03 GMT 1
Ja dat is normaal, met de '67 wagens kunt ge veel gemakkelijker negatief geraken.
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 11, 2004 22:01:18 GMT 1
Ik vraag me af of het normaal is dat ik redelijk gemakkelijk de 67 bench haal, in tegenstelling tot de 65 bench?Heb daarstraks een aantal ronden 67 gereden, en ik zat al direct onder de bench van silverstone... vreemd... Ja dat is normaal, met de '67 wagens kunt ge veel gemakkelijker negatief geraken. ;D ;D ;D Laughing my fu**ng pants off ... Jullie zijn echt wel niet te doen !! Oh sjonge heb ik effe de bench gebroken ... Nou , niets fan aantrekkeu jonge, is lekker normaal ... ROFL
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 11, 2004 22:06:55 GMT 1
Kbegrijp eigenlijk ni wat er zo grappig is Maar als ge plezier hebt ist goed voor mij! ;D
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 11, 2004 22:13:07 GMT 1
Kbegrijp eigenlijk ni wat er zo grappig is Maar als ge plezier hebt ist goed voor mij! ;D Welle, dat ik al drie jaar aan het oefenen ben om tot op een paar seconden van die bench te komen en dan lees ik dat er iemand tussen de soep en de patatten effe de bench gehaald heeft en zich afvraagt of dat effe normaal is. Dan antwoord die ander, ja hoor, is gewoon gemakkelijker ... Snap je? Was niet negatief bedoeld hoor, integendeel!! Getuigt alleen maar van het talent dat aanwezig is in de groep en stuntels als ik kunnen daar alleen maar bewonderend naar kijken en eens (glim)lachen ...
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 11, 2004 22:18:25 GMT 1
;D lol Ff serieus, elke keer voor je GPL start doe je ff uw ogen dicht en je prent u dit in uw hoofd: "Slow in FAST out". Voor meer info stuurt ge maar ne mail, ik kan al mijn geheimen niet zomaar over dit forum uitsmeren... De concurrentie leest mee lol Woehoe!! Four star Senior Member!
|
|