|
Post by Moerie on Nov 25, 2002 19:07:02 GMT 1
Nee noppe, kheb al filmkes van gezien ;D Maar toen hadden ze nog ne uitgever en had het spel zelf ook ne andere naam. Maar die uitgever wilde het spel verpesten. De West Brothers waren daar nie mee akkoord, enzo zitten ze zonder uitgever en zonder geld Daarom kun ge spullen kopen ep ulder ne site om hun te steunen om zo beetje per beetje door te kunnen doen. Maar kvrees dat da zoiets ga zijn zoals GP2. Had ook ne vertraging van VIER JAAR é. Als et uitkwam was wel et beste racegame, maar die graphics waren dan zo verouderd Ja we zullen zien é, laten we bidden ... Meskien da Tim nog van die filmkes geeft staan of ne URL weet
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 25, 2002 19:17:41 GMT 1
Effe terug on-topic...
Voor GPL kon de geschiedenis van het racen mij niet erg boeien. Voor GPL wist ik eigelijk ook nog nie veel van racen en hoe dat ge in nen auto moet hard gaan af. Allez, ik dacht da'k het wist maar ik heb heel wat moeten herzien.
Ik werd aangelokt door de technische specificaties van GPL, het realisme. Na vier uur downloaden had ik eindelijk de demo te pakken en kreeg ik de schok van m'n leven.Het spel liep aan een letterlijk zielige 11fps op mijnen P133 met Voodoo1. Maar da was nog niet zo erg, nen nieuwe computer kon ik kopen, no problem, maar.... ik kon er de ballen van. Ik had de indruk dat ik behoorlijk kon simmen, maar daar bleek niks van aan te zijn. Na vier jaar simmen terug naar af.
Ik ben toen alles beginnen lezen dat ik over racen en de periode waarin GPL zich afspeelt te pakken kon krijgen (kwestie van niet nogmaals nen hoop slechte gewoontes te moeten afleren) en al doende kwam ik ook tot de conclusie dat deze periode ook gigantisch interessant was vanwege de invloed die de rijder toen nog op de prestatie had. Hoe dapper die mensen wel waren, enz... 'k moet zeggen dat ik, ook door toedoen van GPL vrienden, toen pas ben beginnen apprecieren hoe moeilijk racen wel is. En dat de huidige F1 generatie er eigenlijk niet aan kan doen dat de races zo saai zijn. De circuits en de autos zijn gewoon niet meer gemaakt om tegen mekaar te knokken. Die zijn alleen goed om op hun eentje te rijden, want da's de manier waarop ze ontwikkeld worden.
Triestige zaak, maar ik heb ook niet direkt een antwoord klaar dat niet aan de "cutting edge" van F1 vreet. Dat van dat individueel kwalificeren vind ik trouwens een goede zaak. Ik wel wat beters te doen op ne zaterdag dan twintig minuten naar een lege baan of de occasionele Minardi te gapen.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2002 21:28:01 GMT 1
jaja moerie, k'ebbe die filmkes van WSC ook gezien , en die waren nie mis!! Maar ik ben nie bezig over wsc, k'ben bezig over racing legends, da is nu heel iets anders. Ik begrijp ook dat die gasten geld nodig hebben om door te kunnen doen . Ik wacht alleen tot ik iets zie die echt op iest trekt voor ik iets ga kopen om hen te steunen. Want je moet er rekening mee houden dat ze vanaf nul herbegonnen zij é .En de kleine fototjes van de piste , en die kleine fototjes van die auto's wijzen er wel op dat ze iets hebben , maar waarom tonen ze niets om ons echt te doen kwijlen . Bon ja we kunnen uren discucieren over dé racesim van de eeuw. We gaan dan ne keer doordoen tegen elkaar , ik kan mlij link nie verstaanbaar maken nu ;-)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2002 21:43:21 GMT 1
Voila se , moest ik nu echt beginnen zagen voor er een update kwam, Racing legends heeft een update!!! eindelijk, ik verloor echt de moed , nu ga ik een video kopen,we kunnen misschien afspreken dat we niet dezelfde film kopen , dan zien we alles . yes yes yes , skoon tekeningske van dien auto , alleen weer jammer dat we hem niet groter zien !! ;-)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 25, 2002 21:46:28 GMT 1
Dat hebben ze vorige keer gedaan en indereen was laaiend enthousiast, maar ook bitter teleurgesteld en kwaad toen het niet doorging. Als ik van de Wests moest zijn, zou ik ook niks meer echt lossen voor da'k zeker wist dat het er ging komen.
BTW: nogmaals, hoe geraakte gulder in die online shop? -Ik zie alleen links voor giften....
Jan. =----
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 25, 2002 21:54:37 GMT 1
Valt nu stijf achterover... diene shop is vandaag online gezet!! Ok, sorry e gasten... vals alarm. Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Nov 25, 2002 22:29:05 GMT 1
Ja sry noppe, ben nu mee int verhaal é Kheb maar 2 maanden internet é, kan nu nog nie alles weten. Maar Tim heeft mij geholpen, nu versta ik et allemaal ;D Dank u Tim Btw, jep, skone graphics van die fery Da spel moe toch uitkomen é. Wie gaat ier zijn zakgeld geven aan die gasten. Spel kan dan verder evolueren
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 25, 2002 22:36:01 GMT 1
Indrukwekkende update alweer! Hopelijk is het nog indrukwekkend als het binnen zoveel jaar uitkomt... Verdomme, en geen VHS van Grand Prix te vinden. En we geraken ondertussen verder en verder off-topic...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 26, 2002 10:10:02 GMT 1
Sorry da'k nog effe verder off-topic ga, maar 'k will effe iets toevoegen aan wat Jan zei over de huidige F1. Het is niet alleen dat de wagens niet meer gemaakt zijn om close te racen, als de gelegenheid zich dan voordoet, mogen ze nog geen eens close racen wegens teamorders... Mietjes! Het enige wat het WK dit jaar had kunnen redden was het feit dat Barricello zijn eigen kans had mogen gaan. Volgens mij moet die niet onderdoen voor Schumi maar hij moet gewoon rijden met ne baksteen op zijne rempedaal. Trouwens, de rijders zelf zijn ook niet meer gewoon om close te racen he... Als ze ne keer in elkaars buurt komen moogt ge er zeker van zijn dat het 2 ronden verder prijs is. Kijk naar Ralf en Montoya op Indianapolis... Bende kiekes! De reactie van Patrick Head gezien? Kan er volledig inkomen. Om toch terug een beetje on-topic te raken... alleen al daarom zou het interessant zijn een paar van de F1 fragmenten uit de jaren 60-70-80 op de kop te tikken... Elke zondag daarnaar kijken i.p.v. naar die stoeme commentaar op VTM of de VRT waar ze zelfs de race dikwijls niet rechstreeks geven... Leve de Franse TV zeg ik dan :-D
|
|
|
Post by Moerie on Nov 26, 2002 21:42:02 GMT 1
Ah nog één die naar de Franse zender kijkt, beke moeilijk soms om te volgen in et Frans, maar da ga é. En die gasten weten waar ze over klappen é. En ze zijn allebij even anozel ;D Altijd van die skone beelden voor de race, das meestal altijd het skoonste van den dag
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 26, 2002 22:15:46 GMT 1
Ik neem aan dat ge de vroegere RBTF bedoelt, met hun "carte postal" ? -Ik volg inderdaad meestal daar de races. "Mesdames et Messieurs, bonjour..." Dienen Hollander die vroeger voor Sportnet commentarieerde was nochthans ook best lollig, met zijn "Goeiemiddag, racefans. " ;D ;D Jan. =----
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 27, 2002 9:05:01 GMT 1
Spijtig dat ik Murray Walker niet meer meegemaakt heb op ITV:-( die gast is gewoon zalig, alleen al als ge zijn quotes leest ;D
|
|
|
Post by Moerie on Nov 28, 2002 21:11:52 GMT 1
Spijtig dat ik Murray Walker niet meer meegemaakt heb op ITV:-( die gast is gewoon zalig, alleen al als ge zijn quotes leest ;D Jep, kheb hem nie zoveel bezig gehoord, maar was de moeite om te luisteren wi. De spanning ging zo de lucht in als hij aan et woord was ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 28, 2002 22:15:11 GMT 1
Vond ge? -Zijn schreeuwerige manier van praten begon mij na vijf minuten telkens op de zenuwen te werken. En dan die constante stroom versprekingen, verkeerde interpretaties en ander stommiteiten. Gewoon nie om aan te horen. Allez, volgens mij dan... Ik heb hem eens bezig gehoord bij de Rover1600 Cup. Ok, hij is misschien niet zo met die gasten vertrouwd, maar dan nog... "And here we see our leader , eh.... in Craner curves, followed, quite closely, by eh.... the 2nd place driver" (geritsel van papier op achtergrond). En als ge zo hoort en zo leest was dienen altijd al zo, he! 't Is niet dat 'm op een eerdere reputatie teerde en dat hij aan de bak bleef omdat hij een soort van icoon was. De Engelsen hebben daar een airke van aan he... g' hebt daar van die komieken die al 20 jaar nie meer grappig zijn, maar die in de wiggel gehouden worden, bijna uit beleefdheid. Maar nee, naar verluit toen dat 'm nog samen met John Watson commentarieerde (vijanden voor het level trouwens, die twee) moest dienen Murray om de twee zinnen terug in goede banen leiden. Ik snap daar dus niks van.... als parodie op Formule 1 commentaar zou Murray er wel door kunnen, maar niet als commentator op zich. Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2002 9:07:39 GMT 1
OK, Murray Walker zal misschien niet 1 van de meest accuratie commentatoren geweest zijn, maar het is tenminste ne gast die wist dat hij blunderde en er weinig spel van maakte. Hij pakte zichzelf niet al te serieus blijkbaar he... Die commentaar op Ka2 bij F1 de afgelopen jaren was toch ook niet echt dat vond ik. Peter Baert en Filip Verellen... Jongens jongens... die gasten waren anders ook maar saai, hoewel dat dat misschien ook met de races te maken had... Damn Berny, do something!!! W
|
|