|
Post by Moerie on Nov 23, 2002 12:33:07 GMT 1
Ja hier ben ik weer ;D Effe serieus, weet nie hoe et bij jullie is Maar sinds ik GPL ken, krijg ik meer intresse voor oude race karrekes Sinds enige tijd ben ik meer geïntreseerd in die oude bakken dan die super moderne hi-tech toestanden! Kzeg wel nie dak nie meer kijk é. Kheb van de jare al verschillende evenementen gaan bekijken, waaronder Festival Of Speed. Dan nog ne ke in Zolder en in Spa. Als ik die gasten zie rijden, dan begin ik altijd te denken hoe het vroeger moet geweest zijn. En als ge tussen de pits rondloopt is iedereen open voor u, ge ziet daar alles liggen, ge kunt alles van dichtbij bekijken. Als ge dan bvb naar Belcar gaat gaan kijken, kunt ge zo al moeilijk in de pits lopen. En wa zie ge dan? Al bekende vlamingen Als ik foto's zie van Clark, Surtees, Stewart, Brabham, ... Da zijn toch sjieke foto's nie waar? Of als ge die filmkes ziet, jammer dat het telkens zo kort is, maar da is gewoon weg om uren naar te kijken. Kzou graag de film Grand Prix ns zien, jammer dat ie nergens te vinden is in de videotheek Gewoon beelden van vroeger en da duurt bijna 3 uren ;D Allez gasten kweetnie wa gulder der van peist, maar we zijn toch veel te laat geboren é, had da liever zelf mee gemaakt. Jammer da we zulke racen nie meer zien, waar ge moe vechten met uw bakske, al die gevaren die er rond hangen, nu moet alles veilig zijn, natuurlijk gaat den tijd vooruit é, maar toch é. Ge moe ns kijken naar de F1, kval gewoon weg in slaap é, al die skone circuits vallen er uit, en ze maken van die saaie circuits met al gemakkelijke combinaties. Gewoon weg jammer, maar ja, wa doe ge eraan é Wa peisde gulder?
|
|
|
Post by Petrol on Nov 23, 2002 20:10:51 GMT 1
In 't kort: 'k vind da ge gelijk hebt Ja Jan, da's een voordeel van da stokoud zijn hé
|
|
|
Post by FleaBite on Nov 23, 2002 20:20:05 GMT 1
Moerie, ik denk dat uw post weinig nut heeft, omdat we u allemaal eensgezind zullen gelijk geven ;D
Als ge de film Gran Prix wilt zien, moet je es het circuit museum in Stavelot bezoeken. Ge kunt er daar al een stukske van zien (tja, da's beter dan niks he). En de auto's die er tentoongesteld staan zijn zeker ook nie mis.
|
|
|
Post by Moerie on Nov 23, 2002 20:31:32 GMT 1
Godver, we zijn al een paar keer naar Spa geweest en nooit naar da museum De volgende ke gaan we da zeker doen é Tim Maar telkens da we al naar Spa zijn geweest hebben we nog nooit tijd over gehad We willen telkens zo lang mogelijk blijven kijken ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 23, 2002 23:24:37 GMT 1
moerie de volgende keer daje (of we) naar spa gaan , ga dan eerst naar da museeum , en daarna naar de races gaan kijken , dan gaje al den tijde ebben om te blijven plakken op de piste (of liever gezegd ronde de piste ) ;-) ik zou in ieder geval ook ne keer da museeum willen zien
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 24, 2002 6:34:46 GMT 1
Kweet nog ergens ne site met nen hoop pics van dat museum.. als ge wilt, zoek ik het wel eens op of liever niet pics hebben en wachten tot ge er zelf komt? (das misschien leuker
|
|
|
Post by markrenton on Nov 24, 2002 10:13:53 GMT 1
Moeri, ik kan volledig in uw verhaal meeleven. Waarom toch altijd die stomme technologie waardoor alles zoveel veiliger maar dan ook zoveel saaier wordt. Ik zou het zeker niet erg vinden moesten die f1-bakken nu een beetje minder snelheid maken en minder rap optrokken, als er gewoon maar enkele gatsmijtinkskes (Overstuur, voor de niet West-Vlamingen) in voorkwamen. Maar ja
|
|
|
Post by Moerie on Nov 24, 2002 10:58:49 GMT 1
Ik zou het zeker niet erg vinden moesten die f1-bakken nu een beetje minder snelheid maken en minder rap optrokken, als er gewoon maar enkele gatsmijtinkskes (Overstuur, voor de niet West-Vlamingen) in voorkwamen. Ze moeten die Aërodynamica gewoon weg veel verminderen. Veel minder vleugels, de auto zelf ook minder Aërodynamisch maken. En gewoon weer met slicks racen. Die mechanische grip besant nog nie zo wi, maar draait allemaal rond die Aërodynamica. We kunnen moeilijk verwachten tot ze de nieuwe f1 maken lijk in '67. Tzou wel sjiek zijn, véééééél méééééér spektakel, zouden dan weer kijkcijfers hebben wi ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 24, 2002 12:56:28 GMT 1
ei ja , geweune de vleugels al afschaffen !!!! woohoo, ze gaan zo wel minder rap rijden ! ;-) formule fordjes maken , da zijn smijtdoozekes .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2002 9:30:21 GMT 1
Hehe, als ge Grand Prix wilt zien, kunt ge hem altijd bestellen op die online shop van West Racing, dan steunt ge die gasten ook nog eens ne keer LOL Jeez, die hunne online shop is blijkbaar het enige wat werkt voorlopig ...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 25, 2002 11:25:57 GMT 1
Kwil hem wel kopen, maar op DVD....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2002 11:47:48 GMT 1
Ge moet ne keer zoeken op www.play.com en daar in de search "grand prix" ingeven. Ge vindt niet de film zeg maar nog wel andere interessante docu's over de 60's, 70's en legendarische piloten uit die tijd op DVD... Net eens gekeken, ziet er wel interessant uit... misschien ga ik ze zelf wel bestellen ;D Kleine "catch" op die site... Ze leveren niet in Belgie:-( Ge moet dus iemand kennen die ofwel in Frankrijk of Nederland of zo woont en die u die DVDkes kan doorsturen... W
|
|
|
Post by Obi-Jan on Nov 25, 2002 18:35:14 GMT 1
Hehe, als ge Grand Prix wilt zien, kunt ge hem altijd bestellen op die online shop van West Racing, dan steunt ge die gasten ook nog eens ne keer LOL Jeez, die hunne online shop is blijkbaar het enige wat werkt voorlopig ... Kunde gij dat aanklikken? -Bij mij marcheert da nie... Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Nov 25, 2002 18:35:32 GMT 1
Kzal em meskien kopen bij Racing Legends. Zo kan ik die film ns zien, en ondertussen steun ik die gasten. Da ze vlug doordoen, kverlang zo naar da spel é. Da ga max zijn ;D Allez alst ooit uitkomt é
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 25, 2002 18:50:46 GMT 1
jah daar ebde gelijk in moerie , steunt die gasten maar !! Ik hoop het eerlijk gezegd ook dat dit spel zo vlug mogelijk uitkomt, maar om echt eerlijk te zijn denk ik dat ze met ons voeten rammelen. Het enige wat ik echt wil zien voor dat ik begin te kopen op hen online shop is een screenshot met manieren die het scherm volledig in beslag neemt (dan zien we een beetje detail) , of een bewegend beeldfragment. Of zouden ze nog maar zo weinig hebben dat ze dit zelfs nog niet kunnen tonen, dan zou ik het triestig vinden dat ze daar al zo'n reclame over maken . Sry voor m'n pessimisme over rl, maar ik begin toch mijn geloof erin te verliezen
|
|