|
Post by Hill2button on Aug 9, 2004 18:23:06 GMT 1
Ik heb gemerkt dat het onderdeel "piloten" nogal ingewikkeld en ongemakkelijk is. Ik kan wel wat overweg met Dreamweaver, dus als jullie dat willen kan ik dat wel ff updaten. Als iedereen die nu zonder foto op de site staat (en soms zonder info), dan zijn gegevens doorstuurt, dan zet ik die er wel bij. Tis maar een gedacht, weet het te zeggen!
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 9, 2004 20:43:05 GMT 1
T'is zeer vriendelijk van u Werner, maar da's iets dat gepland is, maar sinds de start van het kampioenschap vertraging opgelopen heeft. Kzal Wouter eens moeten wakkerschudden. ;D
|
|
|
Post by FleaBite on Aug 10, 2004 8:05:06 GMT 1
Tja, ik ben eigenlijk van plan om de site in een keer helemaal te vernieuwen, zodat de problemen met andere browsers (Opera, Mozilla) en de onoverzichtelijkheden en zo in 1 keer opgelost worden.
|
|
|
Post by arnold on Aug 10, 2004 8:10:12 GMT 1
Tja, ik ben eigenlijk van plan om de site in een keer helemaal te vernieuwen, zodat de problemen met andere browsers (Opera, Mozilla) en de onoverzichtelijkheden en zo in 1 keer opgelost worden. ik zie er reikhalzend naar uit zodat ik Opera dan kan gebruiken als browser i.p.v die IE explorer.... vr gr, arnold.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 10, 2004 13:11:31 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Aug 10, 2004 15:49:21 GMT 1
Idd want met Lynx of Links is de website perfect te bekijken... (Lynx is een textmode browser die in console van Linux draait (console is iets wat er uit ziet als dos))
|
|
|
Post by FleaBite on Aug 10, 2004 17:31:29 GMT 1
Yep, het scheelt aan de styling van de < div>-tag, die wordt anders gerenderd in IE dan in Opera en Mozilla. Op de volgende versie van de site zal je al goed moeten zoeken om die tag nog terug te vinden ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2004 12:25:29 GMT 1
Tja, ik ben eigenlijk van plan om de site in een keer helemaal te vernieuwen, zodat de problemen met andere browsers (Opera, Mozilla) en de onoverzichtelijkheden en zo in 1 keer opgelost worden. Thank God! lol
|
|