|
Post by Knarf on Aug 7, 2004 8:47:50 GMT 1
Iemand een oplossing voor onderstaand probleem Hoi weer,..
Ik heb alles geïnstalleerd, maar gem+ onthoud de rijders niet. () Dus wanneer ik gpl opstart vanuit gem+ vraagt gpl steeds om rijders, terwijl deze Rid65 en Rid67 wel in de players map staan..
Bekend probleem?
Groetjes,
Ridder
Dit is in ieder geval een probleem wat veel mensen hebben... Als ik die dan ne originele of ne kopie vd originele cd bezorg is het probleem opgelost.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 7, 2004 12:31:21 GMT 1
Ik kan u hier nie bij helpen.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 7, 2004 21:19:47 GMT 1
Deze kerel heeft blijkbaar zelfs ne originele cd ma wel een andere versie dan ik (de kartonnen doos versie en ik heb de dvd-doos versie)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 7, 2004 21:22:22 GMT 1
Marcheerde het spel voor dat 'm met GEM+ 2 aan de start ging?
Jan. =---
|
|
|
Post by ridder on Aug 8, 2004 20:29:51 GMT 1
Hoi, ik ben Ridder (sorry da's mijn echte naam) Ik heb de originele cd gebruikt. De eerste versie hier in Holland kwam in een cd doos met de boekjes. Maar wellicht licht het aan de versie zelf. Ik heb de engelse...weet ik veel. groetjes uit Holland (u weet wel)
|
|
|
Post by JoostvanBladel on Aug 8, 2004 23:14:17 GMT 1
Nog iemand hier met dat probleem. Overigens...GEM+ ziet de players wel, alleen GPL niet
Ik ga nog ff proberen of het zonder GEM+ geen problemen geeft
Ik blijf dit volgen
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 9, 2004 8:04:30 GMT 1
Hartelijk welkom aan de nieuwe gasten trouwens, hopelijk zien we jullie binnenkort op de baan. T'is een probleem dat ik nie ken, maar blijkbaar is het iets dat meer voorkomt. Misschien moeten jullie het eens aan de bron zelf vragen bij Racesimcentral (http://www.rscnet.org/) Meer bepaald in deze thread forum.rscnet.org/showthread.php?t=150576
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2004 8:28:29 GMT 1
hallo Ridder en Joost , hopelijk zien we jullie binnenkort bij de testraces in D2 ? als je wilt meerijden : neem kontakt op met Tim Vanhee of Bart Vaes.... Jullie zijn van harte welkom Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2004 9:11:41 GMT 1
Dan moeten ze wel eerst dat probleem opgelost krijgen he Nolle. Vind het vreemd. Ik heb het nooit gezien maar er zijn er wel al een stuk of 4 die dat probleem hebben. Waarbij ik het met 2 heb opgelost door ze mijn cd te geven.
Mijn versie is trouwens ook engels hoor Ridder... Maar wel het doosje zonder boekskes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2004 10:29:54 GMT 1
hallo Ridder en Joost , hopelijk zien we jullie binnenkort bij de testraces in D2 ? LOL, Joost heeft wel een gplrank van -11 zu Nolle ;D Die problemen met GEM zijn wel raar, bij mij werkte voor 1 keer alles van de eerste keer (lucky me). Zip of rar alle files die je wilt behouden en doe een volledige fresh install zou ik zeggen. Als die probs bij 2 gasten opgelost waren door gewoon de originele cd te gebruiken voor de install dan moet dit bij Ridder en Joost toch ook lukken ? 'k Heb net gezien dat ik in mijn players-dir voor beide players een player.ini en een plac65.ini heb ? Dacht dat die plac65.ini enkel diende voor de '65 mod.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2004 14:19:14 GMT 1
Misschien moeten jullie eens proberen van uw gplsecrets map en jullie gpl map volledige toegang te geven.
Rechts klikken op die mappen en dan eigenschappen kiezen. En dan zien dat er voor 'Alleen lezen' niets staan... Geen vinkske en geen blokske.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2004 15:15:48 GMT 1
'k Heb net gezien dat ik in mijn players-dir voor beide players een player.ini en een plac65.ini heb ? Dacht dat die plac65.ini enkel diende voor de '65 mod. die heb ik ook in beide players staan zu Bart , identiek dezelfde 6 files.... Arnold.
|
|